News:

No significant change

Main Menu

Mer allvar = Skitkul

Started by Maverix, August 03, 2002, 12:21:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Pfft... Som om JAG skulle ha haft något med DINA ställ att göra!? :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Streaker

Hej Hej har läst lite om era förslag om A-A och A-G grupper.... Är dessa grupper helt till för er som kört F4 ett tag eller kan en pojkspoling som jag komma och vara med trots bristande erfarenhet ( har pluggat mycket)......

/ --Maui--

SledgeHammer

#42
Det är öppet för alla.
Jag håller med ctrl när han säger "har du lyckats landa 3ggr i rad utan att pajja kärran så är du en tillgång(är du ingen tillgång så är du ändå välkommen :D )"

Man lär sig inget om man inte är med!
Mvh  - Stefan -


Streaker

Sjysst har lyckats landa ett antal gånger men har inte kört något mer än dogfight. Har inte haft tid.  Tjatar på farsan om ADSL nu så om två veckor kanske. Gamla gubbar förstår sig inte på den nya tekniken " Men vad har vi för nytta av det??????".

/ --Maui--

Horizon

#44
Akta dig Streaker, det finns en del "gamla gubbar" här på NOSiG också...

*Sneglar åt Maverix, Zebras, ctrl's håll*

:D :D :D

Du är välkommen att delta i flygandet! Fortsätt att tjata på farsgubben så får du bättre fart på onlinelygandet... :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

"Gamla gu..." ;-)

:p :D ;) :) :p :D :p :) :D
Mvh  - Stefan -


zebra

QuoteOriginally posted by Horizon


            Akta dig Streaker, det finns en del "gamla gubbar" här på NOSiG också...

*Sneglar åt Maverix, Zebras, ctrl's håll*

:D :D :D

Du är välkommen att delta i flygandet! Fortsätt att tjata på farsgubben så får du bättre fart på onlinelygandet... :p

Det var det djävligaste..... Du bör se till att hålla dig bakom mig i framtiden;)

Maverix

Det tog hårt Horizon, ska ta ledigt från jobbet idag för att fundera över min tillvaro.

;)

Maverix