News:

No significant change

Main Menu

Mer allvar = Skitkul

Started by Maverix, August 03, 2002, 12:21:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fozz

Jag ska *CENSUR* vara med på söndag...*CENSUR*
Blivit för mycket snack o lite flygning för min del, men nu *CENSUR*!!!!
Ska dra ur telefonsladden så man inte kan bli iväglurad nånstans.
Har kabelmodem, headset, Falcon4, en kass joystick och ett stort sug efter lite flygning, så det bör funka. Ska väl bara installera Maverix SP3 config också om jag förstått det rätt?
Vi ses på plattan på söndag isåfall.
Alla generaliserar...


zebra

QuoteOriginally posted by KeyCat


           
Assassin: Förra söndagen var det jag och ctrl som dök upp (Andreas låg också på TS-servern men hade inga spakar) så det blev ingen flygning då eftersom två är i minsta laget. Roligast om man är minst 4 som flyger. Se till att köpa ett billigt headset tills på söndag och joina ;)

Zebra: När (och var) drar ni igång ikväll (fredag)?

/Christer (a.k.a KeyCat)


VI KÖR PÅ MAVS SERVER. CA 20.00
HAR INTE IP I HUVUDET MEN RING 042-148411(BOBAN)  ELLER 042-211619 (MIG) SÅ FÅR DU DET.

SANDRO

KeyCat


Har tyvärr ingen möjlighet att joina ikväll. Hoppas vi ses på söndag!

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Streaker

#59
ÄNTLIGEN!!! ADSL på väg, så snart är jag redo att möta luftens utmaningar......

Var ett tag sedan jag spelade och har skaffat ny hårddisk och grafikkort (GF4) så nu undrar jag i vilken ordning jag ska installera alltihopa....

Först Falcon 4 ,
Sedan 1.08 Upgrade
Sedan SP3 och hotfix +filter nosig eller?????




// "Maui was the only place in the world where the pilots could ride the waves" //
/ --Maui--

KeyCat


Hoppas det funka bra igår!? Ledsen att jag inte kunde ansluta! Efter en lång natt har jag åter kontakt med omvärlden via NAT'en. Började bygga om min "NAT burk" igår och räknade med att allt skulle vara klart vid ca 15-tiden men enligt lagen om allts djävlighet (lång historia) blev det dock inte så :-/

Håller fortfarande på att återställa 20GB data från en av hårddiskarna :-X

/Christer (a.ka KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat


Trevligt att höra. Då var det några tappra hjältar som flyg i alla fall :D

Fozz sitter tyvärr på en lokal Kabel ISP som suger! Av mina tidigare erfarenheter med just den uppkopplingen så är det knappt idé att försöka men i min enfald trodde jag att det kanske blivit bättre på senare tid... Skall ta och testa hans PL när vi strålar samman.

Är på plats nästa Söndag 20.00 (om nu inget annat oförutsett inträffar, peppar peppar!) och hoppas vi blir fler när hösten nu nalkas...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

SledgeHammer

Jag kommer att dyka upp straxt innan 20.00 iaf.

ctrl, ska vi fortsätta på "vår" modigt startade kampanj? Maila över savefilen till sjj@home.se så ska jag kika lite.

Gbg nissar! ( =) )  Kan ni installera nya kampanjen och peta in en savefil och vara med och trycka igång på söndag?


Hmm, OSA II + GBU-22 = ??   8-)
Mvh  - Stefan -


Horizon

Jag kommer Magnus, jag kommer !! :p

Beställde ADSL igen för några dagar sedan, men tanten i telefonen sa att det skulle ta två veckor att koppla in tjänsten... :-/

Tills vidare sitter jag här och 56k-surfar och sliter mitt hår. Det enda som får mig att må lite bättre är att stackars Petter sitter på 9 kbit/s borta i Jönköping... :D

Men som sagt, jag kommer snart och hjälper till!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names