News:

No significant change

Main Menu

Mer allvar = Skitkul

Started by Maverix, August 03, 2002, 12:21:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

KeyCat


Torsdag idag och undrar hur många förutom ctrl och jag själv som bokat kommande söndag (25:e) kl 20.00 för ett nytt försök?

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Bax

Kul att det börjar hända lite på onlinefronten igen !

Själv står jag fortfarande utan bredband (bostad med för den delen) så av den anledningen så får jag stå över, men snart...:D

mvh
Bax (antagligen äldst av alla!)
Bax
87th Stray Dogs VFW


zebra

Vet ännu inte om jag kan på söndag. Är ute och reser hela veckan så jag har en del att fixa med. Fredag är helt klart för min del.

Assassin

En annan står ju utan headset. :(

Hur gick det egentligen när ni flög sist? Inga trevliga warstories? :) (även om det bara var övning eller vad ni kallade det.. :D )
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

SledgeHammer

#52
Jag!

En fråga till Gbg folket: Kan ni pilla igång en kampanj på er server?

Jag har en på G och den kommer att finnas tillgänglig imorgon kväll / lördag förmiddag inklusive en kort brief om söndagens "seriösa" kampanjflygning. Den första sådana i en låååååååång rad får vi hoppas =)
Mvh  - Stefan -


KeyCat


Assassin: Förra söndagen var det jag och ctrl som dök upp (Andreas låg också på TS-servern men hade inga spakar) så det blev ingen flygning då eftersom två är i minsta laget. Roligast om man är minst 4 som flyger. Se till att köpa ett billigt headset tills på söndag och joina ;)

Zebra: När (och var) drar ni igång ikväll (fredag)?

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Lupson

Jag kan tyvärr inte komma loss förrän tidigast 21:00 på Söndag så räkna inte med mig.
Mvh Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Fluff

@sledge
Inga problem vad det gäller server i Göteborg. Kan dock inte lova att vi alltid är på plats ifall något skulle snett och servern behöva omstartas. Vi är iofs rätt ofta här så det skall nog kunna funka för det mesta. Ditt konto på ftpservern ligger kvar så det är bara att slänga upp kampanjen när den är redo.


/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo