News:

No significant change

Main Menu

Studieresa fr Stockholm via E4

Started by Weas, December 20, 2003, 14:51:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Alltså... the more the...

Jag ser inget större problem med att ta norrvägen om det behövs, och det verar ju så...

vore onekligen fånigt om en bil tvingas transportera en i bakluckan typ bara för att vi "måste" åka en viss väg.

Däremot blir det väl problem om samma bil måste hämta både en från Örebro OCH Jönköping...
snappahead

Weas

Nej griffin, nu har du inte läst på ordentligt, jag ska INTE åka med från Jönköping!

Jag som var den som bodde i jönköping skall åka med inte från jkpg, utan från Falköping. Och där passerar Obizz mfl, så ni stockholmare och östgötar, tänkt inte på mig!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

ft

Så norra vägen med depåstopp för upphämtning av den minst snarkande Stockholmaren eller Sledge i Örebro.

Puh. Nu börjar jag se ett system i galenskapen! :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Obizzz

Obizzz bil plockar upp Weas i Falköping så nu kan ni räkna bort honom :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Weas

Ok, då verkar gälla.

Bil 1) Stockholm Örebro såtenäs
Bil 2) Linköping Norrköping Örebro Såtenäs
Bil 3) Kalmar Falköping Såtenäs

1) Trakdah, Snajper +1, CTRL, Anders
2) FT, Griffin, Sledgehammer, ev överlastning av en st 08
3) Obizzz + 2, Weas

Nästa  projekt blir tidsplaneringen.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Andreas

Sorry missade det. Har jobbat hela dagen men det verkar som ni kommit fram till en lösning!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

TrakDah

Weas "and all"

Jag startar kl 04.00 *gääääsp*! :-(
Räknar med 4h 30min i resväg. Lite parkeringsstrul mm à 30min ger summa 5h.

Jag plockar först upp Snajper +1 04.07 och sen är jag öppen för förslag. Den "kortaste" vägen ut för mig är Bromma, Västra Skoge och sen E18 förbi Rissne och sen rakt ut förbi Hjulsta och Jakobsberg. Ctrl och Anders för tala om för mig vart de vill bli upplockade, helst längs den rutten.

/TD

TrakDah

Uppdaterat starttiden ovan, jag räknar ju som en kråka :P

kl 04.00 startar jag hemifrån.

ctrl, jag tar en sväng förbi Rotebro.

En sak jag allvarligt funderar på e om vi inte ska boka in 8 platser på detta vandrarhem och bo där över natten så vi slipper en dag bestående av avfärd kl 04, 5h i bil, studiebesök 6h eller så och sen återresa i 5h.

Som sagt: jag funderar på detta allvarligt, för jag tror inte det blir så kul annars.

Priset per person är kr180/person och natt. Kök finns.

Härmed startas omrösning för vandrarhemsalternativet. Jag har 2 röster eftersom jag e förare ;)
TD: Jaja

/TD