News:

No significant change

Main Menu

Studieresa fr Stockholm via E4

Started by Weas, December 20, 2003, 14:51:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrakDah

Griffin:

Du har missat en viktig detalj!

Alla 8, dvs 5 från stockholm och ni 3 (inkl Sledghammer i Örebro) måste göra denna övernattning för att det ska bli bra.

Från Stockholm till "kyrkan" är det i princip lika långt som till Såtenäs - det skiljer bara 5 mil, eller 30min.
Min tanke var att vi skulle genomföra resan som planerat, med att ni startar i Norrköping, och vi i Stockholm redan på fredagen den 6, sen lastar vi över en Stockholmare samt plockar upp Sledgehammer i Örebro, fortfarande på fredagen. Sen nattar vi alla 8 över i kyrkan

Om ni inte också nattar över blir det liksom ändå 5 i bilen från Stockholm i 5h!

ctrl:
Det har aldrig varit tal om att natta över på vägen hem, utan endast fredag till lördag på vägen dit. Min plan är att lämna Stockholm vid 18-tiden på fredagen.

/TD

TrakDah

Synd! :-(

men det löser ju lite våra problem... (den enes död den andres bröd osv)
Bil1, Stockholmsbilen far fredag den 6 med Snajper +1, Andreas och jag själv. Vi åker till "kyrkan" och övernattar.

Bil2, dvs Norrköpingsbilen löser sina reseplaner själva, men plockar upp Sledgehammer i Örebro.

/TD

SledgeHammer

Nu måste jag komma med ett kontrabesked. Suck. Jag kommer inte att vara i Örebro som planerat utan kommer att befinna mig hemma i Nybble... suck igen. Och då blir det ingen "genväg" direkt.

Jag ska leta transportsätt.
Mvh  - Stefan -

Obizzz

Jag ser att Clark ska med och han bor ju i Växjö vilket jag kommer passera så det kanske är bättre att jag plockar upp honom och någon annan tar weas i Falköping?

det beror ju självklart på vad Clark har planerat själv...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

ft

Tja, skall vi inte förbi Örebro på vägen för sledge och någon snarkande Stockholmare så är det ju trevligare att ta södra vägen via bl a Falköping.

Överläggningar pågår om övernattandets vara eller inte vara.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Weas

Jag planerar nu åka med Bil1 från stenstorp (där jag kommer bo) och lastas över till Bil2 fr Norrköping :-)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

TrakDah

Bil1 avgår från Stockholm fredag kl 18.00 till "kyrkan" i Stenstorp. I bilen kommer jag att ta med mig Snajper +1 oach Andreas. Det var det hela. Skulle du (Weas) behöva skjuts på lördagen från Stenstorp till Såtenäs så kan du åka med oss, 5 personer i 5 mil är inget problem.

/TD

Weas

OJojoj, nu har Weas gjort sig illa, efter sträckning och muskelbristning i ena skinkan vid snöskottning har jag fått muskeln inflammerad, efter akutbesök på kirurgjouren är jag även dränerad .
Allt detta innebär att jag har en normal skinka, och en kraftigt svullen, mycket öm och läckandes var/blod. Dessutom får jag feber av inflammationen. Den sistnämnda skinkan ger mig stora obehag vid allt annan än inverterat horisontalläge, om inte detta läker snabbt, mycket snabbt blir jag tvungen att ställa in min resa, flera timmar sittandes i bil och sedan promenerandes på såtenäs får min feberfrossa att ta parkinsonaktiga dimensioner.

:-X

Jag är ledsen om jag ställer till något med detta, men jag ska försöka se till att ni kan övernatta i stenstorp i alla fall.

Det är nåt sjukt med detta kvartalet, jag har varit sjukskriven länge nu för olika saker :-(
Nordic Simulator Group
www.nosig.se