News:

No significant change

Main Menu

Studieresa fr Stockholm via E4

Started by Weas, December 20, 2003, 14:51:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Andreas

jag har nog inga problem att stanna kvar en natt
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Weas

Hmm, jag förstår tanken med övernattning.

Är ni skötsamma och kan ta med egna sovdon kan jag härbergera hur många som helst. Jag skulle kunna fixa gratis övernattning i missionskyrkan i Stenstorp (om det inte är någon aktivitet där just då) Men förmodligen bara mellan fredag - lördag då det troligtvis är möte på söndag morgon. Där finns kök och toaletter, men ingen duch. Så vill ni åka fredag kväll/natt istället och köra hem lördag em/natt så kan vi fixa det.

Stenstorp ligger mellan skövde och falköping.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

TrakDah

5 mil till Såtenäs. Funkar definitivt för mig. Tackar och bockar Weas. Och ja, det är endast fre-lör det behövs.

Sååå, omröstningen gäller fortfarande. Med Andreas a och mitt Jaja är vi nu uppe i 3 ja av 8 (beroende på hur jag räknar såklart. Vanliga statistiker hade fått det till 2 av 8)

/TD

Snajper

Jag plus 1 tycker att tanken på att sova i en kyrka låter nästan för spännade för att neka! :-OO Alltså. Jaja från mig med.
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Weas

Ja, jaja och jaja, det gör jajajajaja av jajajajajajajajaja möjliga. Anders ja kommer nog snart.

Skulle vara intresant att höra från jajaja, dvs Griffin, FT o Sledgehammer (som om dom nu skulle ha nåt att säga till om ;) )

Hur som helst är det inget som nu hindrar att ni stockholmare sover över om ovan nämnda gäng väljer att åka direkt.

Med andra ord fixar jag vad som behöver fixas för nattningen - utom sovdon som sagt...
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

ft

Jag räknar med att vi överlägger om den saken i samband med förhandsvisningen av Hotet och sedan återkommer.

Mvh,
/ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

jopp. :)

Vi vänder på det; om nån kommer på att de vill med i den härmed officiellt planerade Norrköpingsbilen så får ni hojta till.

Norrköpingsbilen startar nån gång i ottan med Griffin i. Linköping hoppar ft på.

Ju fler vi blir i bilen desto trevligare! Jag fixar termos med Java(tm), ft Jas prylarna och vem vet vad mer mys!

Weas, tack för hjälpen.... det verkar vara svårt att strukturera när alla redan bestämt sig... :D
snappahead

Snajper

Och som resemusik till er alla så kan jag varmt rekomendrea den norrlänska gruppen Machinae Supremacy ( http://www.machinaesupremacy.com/main.htm ). Dom har inget skivkontrakt (än) så låtarna finna att ladda hem gratis på deras hemsida, bara att ladda ner och bränna...
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*