News:

No significant change

Main Menu

Studieresa fr Stockholm via E4

Started by Weas, December 20, 2003, 14:51:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Verkligen juste!!

Igenkänning av varandra kan vi ta när det drar ihop sig.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Snajper

[glow tcolor=red, fcolor=black, size=3, strength=2]I call shot gun!!![/glow]
:D
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

TrakDah

Weas,

Bil1 avgår från Västra Skogen kl 18. Räknar 5h till Stenstorp med middagsstopp, så vi är inte framme förän 23-tiden.

Hojta till om detta ställer till det!

[glow tcolor=red, fcolor=black, size=2, strength=1]PAX FÖR ENKELSÄNG[/glow] för jag har inget bra liggunderlag :-(

/TD

Weas

23 tiden blir bra. skall meddela er ankomst.

Som sagt, sängplatser finns ju, men ni måste ta med egna sovsäckar eller likvärdigt, och återställa sängarna efter er :-)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Weas

Berörda cparter har nu fått personliga pm med adress o tel till övernattningen
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Andreas

QuoteOriginally posted by Andreas
Igenkänning av varandra kan vi ta när det drar ihop sig.

TrakDah> Min nuna (kortet är tre år gammalt men ganska likt)

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

Är det nån mer än ft som åker med min bil som startar från Norkköping?!? Jag har inte fått nån som helst direkt respons på det annat än förslag från olika personer.
snappahead

Andreas

QuoteOriginally posted by Snajper

Och som resemusik till er alla så kan jag varmt rekomendrea den norrlänska gruppen Machinae Supremacy ( http://www.machinaesupremacy.com/main.htm ). Dom har inget skivkontrakt (än) så låtarna finna att ladda hem gratis på deras hemsida, bara att ladda ner och bränna...

Cryosleep är ju underbar!