News:

No significant change

Main Menu

Studieresa fr Stockholm via E4

Started by Weas, December 20, 2003, 14:51:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

griffin

Alltså, jag fick först intrycket av att jag och ft hade plats i en bil... men det kanske ... äh. Rätta mig nu om jag har fel, och fyll gärna i det som saknas.

Folk som skall åka "norrifrån", in order of appearance (påstigning inom parantes):

Ctrl (Stockholm)
Snajper + 1 (Stockholm)
TD (Stockholm)
Griffin (Norrköping)
ft (Linköping)
Weas (Jönköping)

Nån mer?
En från Sthlm gänget har bil. Jag kan ta min bil. Om detta är allt och alla och infon ovan stämmer borde det ju vara helt klart enklast om alla i stockholm åker i en bil, jag plockar upp ft och Weas i min. 3 i en, 4 i en och stockholmsgänget som ändå måste åka lite tidigare slipper fler plocka-upp-stopp.

Nååååå? :D
snappahead

Andreas

Jag... Andreas. Påstigning i Sthml om det finns plats, annars får det blir tåg.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

ft

Fem får trängas och ha det mysigt i en bil från Stockholm till Norrköping där den som snarkar högst brutalt blir avslängd för vidarebefordran medelst Östergötlandsbilen, med mig och Griffin som medresenärer.

Eventuellt plockar vi även upp godtyckligt antal Weas i Jönköping, eller om Obizz förbarmar sig - det som passar bäst.

Hur låter det?

/ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Weas

Antal Weas? Det godtyckliga antalet är 0 (noll) då jag o mina två döttrar redan åkt till västergötland. Men om någon vill förbarma sig kan jag gärna åka med från tex falköping, då är jag 1 (en) person.

JAg skall alltså åka till mina föräldrar o hälsa på den helgen så jag kommer åka egen bil till o från falköping. Men som sagt, från falköping hakar jag gärna om det finns plats.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

BEQ

Stockholm-Såtenäs tar ca 4 h utan stopp. Bästa vägen är E18 eller E20 till Örebro och sedan E20 ner till man kommer till Götene där man tar Rv 44 mot Lidköping, Uddevalla m m och kör vidare på Rv 44 tills det står Såtenäs efter tredje kortbanan efter Lidköping.

/BEQ

ft

Östergötlandsbilen passerar Falköping, med max tre man i som det ser ut.

Hm, tar Stockholmarna norra rutten över Örebro blir det två för då blir det svårt att omlasta någon i Nkpg, oavsett grad av snarkande. :)

F ö, gissa vilka som skall se Hotet på fredag? :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

TrakDah

Jag tar följande väg

Jag tar troligast den norra vägen till Örebro, men efter Örebro håller jag mig till denna färdplan. Sträckan den vägen som visas är 388 km, mycket riktigt 4 h non stop.

Jag tycker det verkar rimligt att vi är 5 mellan Sto-Öre för att där lasta om till 2 bilar med 4 pers.
Jag föreslår att jag startar i Stockholm med Snajper +1, ctrl, Andreas och mig själv. Sen lastar vi över den bråkigaste av oss till en annan bil i Örebro.

/TD

griffin

snappahead