News:

No significant change

Main Menu

Studieresa fr Stockholm via E4

Started by Weas, December 20, 2003, 14:51:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Weas

Helt fel från min sida. Såtenäs ligger inte utanför Helsingborg, så denna tråd är irrelvevant och kommer att bli unsticked :-OO
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

griffin

Okej, men vilka är det som åker från Stockholmshållet och... "ned". För så länge det finns folk som åker därifrån är väl tråden inte irrelevant...

Jag och FT hoppar på i Nkrp resp Lkpg. Om det inte finns nåt att hoppa på tar jag min bil och plockar upp folk på vägen men det var väl folk från stockholmshållet? Väl? Ju fler vi är desto billigare.

När behöver vi... eller ni, vem det nu är som kommer starta resan med bil, åka?

Så bara för att du Weas inte åker med från sthlm så gills inte tråden? Nu tänker vi om här, det finns andra ;)
snappahead

Weas

Oj, jag trodde jag hade startat tråden för att jag körde som huvudbil, men nu läste jag vad jag skrivit och så var det ju inte. lägger tillbaka tråden. Ã,´säkta! :-/
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

ft

Vilken väg planerar ni att köra? Jag rekommenderar faktiskt slingan Ödeshög - Jkpg - Såtenäs. Vägen Motala-Askersund och ner igen är riktigt genomusel i jämförelse. Inte så kul på vinterväg.

Mvh,
/ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Jag finns som sagt i Norrköping och ft då en halvtimme därefter i Linköping...
snappahead

TrakDah

Hmmm

Jag läste på Horizons "anmälda"-lista att Snajper bokat för 2, och han e såvitt jag vet bara en, så jag frågade vem den andre var. Mycket riktigt ska han ha med sig en polare.

Detta innebär att jag endast har en ledig plats i bilen och den borde gå till Ft eller Griffin. Kan ni slåss inbördes och tala om gör mig vem av er jag plockar upp var så är det OK :)

/TD

Horizon

ctrl's förslag låter vettigast, säger jag och blandar mig i leken lite sådär lagom mycket... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names