News:

No significant change

Main Menu

Akvarium

Started by Rivvern_, November 23, 2009, 08:22:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Vitus

Ser riktigt nice ut... Det fanns inga gamla bombplan från WWII??
Vore sjukt coolt med ett stort bombplansvrak på botten.. hehe.

Rivvern_

Såg inget sådant. Men jag kan tänka mig att företaget som tilvverkar detta även gör massa annat. Återkommer med märke.

ft


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Snyggt Rivvern!  :headbang:

Jag skall göra veckorengöringen av akvariet idag och när det är gjort blir det en fotosession. Men inspirationen verkar du klara bra ändå...

Det var länge sen jag gjorde något med vårat akvarium och jag saknar BTN-bakgrunden (Back To Nature - gjuten och målad bakgrund som man installerar i akvariet innan man fyller det - dyrt men fint). Jag tog bort den när jag tömte akvariet sist eftersom jag installerat den slarvigt och fiskarna smet in bakom den. Sen har den inte åkt i. Men det börjar bli dags att göra ett ryck - köpa några växter och så där.

Lukas står här bredvid och vill se hur det fungerar med <- M funktionen som jag aldrig reflekterat över.
Lukas
snappahead

ft

#52
Irriterad moderator har modererat posten! :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Bidde inga bilder, dock har jag rengjort akvariet. Så jag gör nytt försök med kameran idag. Igår var en sån där dag då allt bara tog tid så när jag väl var klar med akvariet så var det kväller och då var det inte riktigt läge att hålla på att fota.
snappahead

Rivvern_

Ska hämta ett akvarium i Linköping idag. Bor inte FT i Linköping?

griffin

Jo, det går rykten om det.  :tongue1:
snappahead