News:

No significant change

Main Menu

Akvarium

Started by Rivvern_, November 23, 2009, 08:22:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

Detdär är bara en myt, jag har inte sett honom här... ;)

RedRiver, om du känner dig sugen på fika och inte redan har åkt härifrån så kan du ju komma förbi en sväng, numer bor jag också i Linköping. :)
...000... =)

Rivvern_

Såg inte ditt inlägg förrens nu. En fika hade varit fint. Fast egentligen hade jag nog inte hunnit. 2,5 timmars bilresa åt varje håll och en timme till lasta och lossa. Ytterligare 4,5 timmar till att installera akvariet.

Vi kör en raincheck på fikat!

Förresten. Varför Linköping?

Dubble0zero

Ja, det tar ju lite tid att fara runt i landet, fika får bli nån annan gång (det gäller självklart alla andra också). =)

Jadu varför Linköping, jag hittade en trevlig tjej, hon skulle börja plugga här, så då tänkte jag att jag hänger på. Jag kan ju lika gärna sitta här och häcka som i Torshälla, arbetsmarknaden ser inte ljus ut nånstanns. Efter nyår så ska jag läsa lite lösa kurser på universitetet här nere, så då får jag nått att göra också. :D
...000... =)

Rivvern_

#59
Då var 375 liters akvariet up and running. Det som saknas är slangar och packningar till de två ytterfiltren som följde med. Sen saknas det massor med fisk och växter.

Fiskar

Kopparbarb (Puntius titteya) 10st 2009-11-29


Palettciklid (Pelvicachromis pulcher) 4st 2009-12-03



KIA

Golden Nugget (Baryancistrus sp. 'L085')

1st 2009-12-03 - 2009-12-13 RIP



griffin

Riktigt, riktigt snyggt!

Bra jobbat Rivvern! Nu gäller det bara att hålla resten av beståndet vid liv.
Kom ihåg, du kan inte mata för lite i början, bara för mycket.
snappahead

Horizon

Ja det var väldigt vackert. Inte för att jag ser några bilder, men jag tror griffin på hans ord.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

Control
87th Stray Dogs VFW


griffin

Quote from: Horizon on December 16, 2009, 17:57:51
Ja det var väldigt vackert. Inte för att jag ser några bilder, men jag tror griffin på hans ord.

Prova sidan 4.  :-*
snappahead