News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad 2007

Started by Swebeast, January 05, 2007, 16:25:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Justin Case

Hallå allihopa!
Måste börja med att säga att lanet förra året va riktigt kul! tyvärr så kommer jag nog inte kunna vara med i år. Kommer ha en del att plugga då dessutom hoppas jag på att ta avance-behörighet till segelcertet i samma veva.

Jag bockar och bugar än en gång för förra påskhelgen i halmstad!

Rivvern_

Synd Justin! Hade ju varit schysst att träffas. Var ett tag sen nu. Jaja..
För övrigt väntar jag på att ekonomin ska stabiliseras så jag kan köpa ArmA. Har vi några uppdrag gjorda för övrigt?

ctrl

Inte speciellt många gjorda (Av mig i vilket fall) men många tankade från nätet :D
Control
87th Stray Dogs VFW

Swebeast

QuoteOriginally posted by ctrl

Inte speciellt många gjorda (Av mig i vilket fall) men många tankade från nätet :D

Det går ju precis lika bra det. Huvudsaken är ju att vi har roligt :)

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ctrl

Jo, det finns ingen anledning att vara orolig, de co-ops jag hittat och tankat genom att spela på publika servrar håller hög klass... en del av uppdragen tar flera timmar att genomföra så det kommer inte att bli något problem. :)

Det som är extra bra med flera av de uppdrag jag hittat på nätet är att de fungerar med varierande antal spelare medans de jag gjort själv, blir för lätta/svåra om vi blir 12 istället för 25 eller tvärtom.
Control
87th Stray Dogs VFW

Swebeast

Det är lite tyst på den här tråden. Är alla fortfarande "på" för LAN:et? Meddela mig om så inte är fallet så att jag kan ta bort, eller för all del, lägga till!

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ft

Om vi är på?

På, på, på, påppelipå, påppelipejpåpåpåm påm, påmpå på.... *tralla glatt*

Om inte jag får låna en dator att åtminstone prova ArmA på lite då och då så tänker jag f ö sjunga på LAN:et också! ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

Jag väntar ivrigt på Lan nyheter. Om det inte finns några som suttit och funderat ut hur ArmA och IL2 ska spelas så får vi väl improviserna när vi kommer dit! Tror inte det blir några bekymmer att umgås. Det är för dåligt med anmälningar i Transport tråden! Sätt upp er som är villiga att kanske ta med någon.

Måste beställa ArmA...