News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad 2007

Started by Swebeast, January 05, 2007, 16:25:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

QuoteOriginally posted by Horizon

QuoteOriginally posted by ft

Flyger det mesta men föredrar flygplan där man har en någorlunda realistisk möjlighet att se ut.

Lösning: No cockpit. :D

Jag förtydligade EN SMULA så att alla kan hänga med. ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Swebeast

Jag vill förtydliga en sak.

För er som är nya/tysta på forumet! Detta LAN är INTE bara till för en liten skara trogna anhängare här på forumet.

LAN:et är till för ALLA på forumet som är intresserade!

Det är lätt för oss "gamlingar" att sätta tummen i spåret och köra som tidigare gånger - och därmed missa alla ni nya ivriga som tillkommit under åren. Ett LAN är ett fantastiskt tillfälle för de där frågorna ni bara ville ha svar på, diskutera hårdvara/mjukvara, taktiksnack och allt annat mellan himmel och jord som inte handlar om dataspel :)

Till er riktar jag en speciell inbjudan! Skicka P.M till mig här på forumet eller maila mig på swebeast@hotmail.com om ni har några frågor, funderingar eller rent av en anmälan att vara med!

PS. Jag är "sketa-dålig" på att flyga i IL2 så ni har ingen anledning att använda den ursäkten för att inte vara med ;) DS.

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ft

Väl talat, Swebeast!

Fler nya ansikten!

Det kanske låter som ett väldigt tight gäng här när vi babblar på, men det beror inte på att vi är ett slutet sällskap. Snarare tvärtom, det är högt i tak!

Personligen har jag varit med på... få se... tror bara det är två NoSiG-LAN. Det är därför jag är så utmobbad. :p Näe, skämt åsido, är det någon som inte varit med förut så tveka inte att dyka in!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

Ja kom igen nu nykomlingar!

Man måste ju inte vara med på båda spelen. Inte alla som spelar ArmA som flyger eller tvärt om. Och det är inga kostnader att tala om. Det är en hundring eller två till login och sen är det nästan klart. Det är Swebeast som kommer att besluta om detta sen... Tror jag..

Det kommer gå många transporter så anmäl dig eller din transport i transporttråden så kanske resorna kan lösas smartare.

ctrl

Sen ska man inte glömma att det alltid brukar bli en eller flera andra aktiviteter än spel på ett sådant här LAN  :)

Tittade till första sidan, kan inte låta bli att skratta lite när jag läser kravet på lång TP-kabel (som brukar ställas på alla LAN). Jag brukar alltid komma släpandes på min 20meters kabel bara för att upptäcka att jag placeras bredvid en switch :-OO
Control
87th Stray Dogs VFW

Swebeast

QuoteOriginally posted by ctrl
Jag brukar alltid komma släpandes på min 20meters kabel bara för att upptäcka att jag placeras bredvid en switch :-OO

Det gör vi och kommer alltid att göra mot just dig ctrl :p

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Slammer87th

Ja ända tills han kommer med en tvåmeterskabel ;)

granQ

sätt mig på "kanske".

Finns det någon deadline?

Fått ny maskin som klarar av ArmA, får väl försöka få tag i ett ex av il2 också då antar jag.

Dock är det eventuell resa planerad i påsk och jag är resberoende så isåfall får jag se om mamma och pappa tycker jag kan få följa med gratis eller om jag är tillräckligt vuxen att betala själv == lan istället :)

men nu är det inga "tekniska" problem som det var tidigare.
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)