News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad 2007

Started by Swebeast, January 05, 2007, 16:25:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Jag är fortfarande på. Kan dock hända att jag ansluter först framåt fredag kväll pga. lite andra åtaganden.

Just det - ArmA måste jag beställa.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Doc

Jag är fortfarande På...
Jobbar dock hela torsdagen och har familje åtaganden på måndagen, så Jag kommer att närvara Fredag till Söndag.
Håller på med ett IL2 senario som Jag hoppas blir kul och varierande. (och chockerande :)
Jag använder några olika kartor men i huvudsak en mindre för att kunna hålla uppe frameraten även med MYCKET saker i luften :) Det blir inte direkt verklighets förankrat, vi får tänka oss att det utspelas någonstans på östfronten från början av kriget och frammåt, så vi börjar med gammla kärror och får förhoppningsvis nyare och bättre om vi lyckas...
Vi kör vers. 4.04m, komplett installation kommer att finnas för kopiering för er som har nyare och licens.
Ni måste ha mappat för att veva upp hjulen och Attach/detach aircraft ;)

Swebeast! Kommer det att finnas projektor att köra breifings på?

/Doc

Swebeast

QuoteOriginally posted by Doc

Swebeast! Kommer det att finnas projektor att köra breifings på?

/Doc

Ja, två är bokade och vill vi ha fler så går det att ordna.

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Rivvern

QuoteOriginally posted by Doc

Vi kör vers. 4.04m, komplett installation kommer att finnas för kopiering för er som har nyare och licens.

/Doc

Bra!! Orkar inte sitta och installera massa addons och patcher! Har ju 4.08 nu så...  ;)

Salsam

Salsam är ju givetvis fortfarande på!

Ser t om. ut som jag kan vara med redan från Fredagen då jag kommer hem från skjutveckan redan torsdag kväll :D  för övrigt har jag köpt ArmA nu med så man har en Disc version för att slippa allt strul.

Behöver dock fusk träna lite IL2 innan lanet tror jag... inte flugit något sedan sist :-OO

Hoppas alla andra som skrev på listan tidigare fortfarande är på. ska vi köra en upp summering Swebeast? eller utgår vi från att alla fortfarande kommer?

Swebeast

QuoteOriginally posted by Salsam

Hoppas alla andra som skrev på listan tidigare fortfarande är på. ska vi köra en upp summering Swebeast? eller utgår vi från att alla fortfarande kommer?

Jag litar på att alla som finns med på listan på första sidan kommer :)

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Andreas

Andreas kommer troligtvis inte. Dels för att det saknas tid att köpa och sätta sig in i ArmA, dels för avsaknaden av Falcon. Men jag hoppas ni får det lika roligt ändå. :)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

Andreas: vi är nog några som vill köra lite Falcon med. Själv har jag inte färdigförhandlat hemma om när och hur mycket jag kan vara med.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW