News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad 2007

Started by Swebeast, January 05, 2007, 16:25:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bax

Vilken version av ArmA är det som avses för LAN. Fullversion eller Demot??
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Rivvern_

Fullversion helt klart. Spelar vi demot så blir det ganska enformigt met ett uppdrag. ;)

Swebeast

QuoteOriginally posted by Bax

Vilken version av ArmA är det som avses för LAN. Fullversion eller Demot??
mvh
Bax

Fullversion.

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

RedOne/ zalzam

Alltså ingen FUL version!  :p

DEN STORA dagen närmar sig med STORA steg.
Det skall bli KUL att "träffa" alla igen, en av årets höjdpunkter :)    

M E N   V I  S A K N A R

någon som svarar för frukost o dyl :-/
------------------------

Lasse Sandberg

ft

Anmäler mig som frivillig till frukostdetaljen, under förutsättning att någon mer assisterar. Ledord för verksamheten: Maxi. Rågkakor. Marmelad. Youghurt. Juice. The. Kaffe. Kanske lite kokta ägg också, om alla är j-ligt snälla. ;)

Men!

Jag är drabbad av jobb under torsdagen som innebär att jag inte lär komma iväg innan fredag morgon. Med andra ord blir fredagsfrukosten lite svår för mig att bidra till.

Så nära en helt lysande frukostrestaurang och ändå så långt borta... :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

RedOne/ zalzam

------------------------

Lasse Sandberg

ft

QuoteOriginally posted by RedOne
           Lysande Sicka ehehe Ft  :p

Jepp... men fredagmorgonen är som sagt ett problem. Det vore naturligtvis bättre om någon som är där redan torsdag kväll kunde vara sammanhållande för funktionen. I annat fall så utser jag en frivillig när jag anländer och fixar det för resten av helgen. Vad är budget, cirkus?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

ArmA är installerat provkört och klart. IL2 likaså. Ser fram emot lanet nu. Det kommer nog bli jättebra!

Till er som är nya här på forumet och som kanske inte har yttrat er. Anmäl er nu det är nog säkert inte försent!
Jag tjatar på Larry ny at han ska åka och köpa ArmA. Men han tror inte han komme spela det efter lanet.