Armed Assault finns att köpa on-line nu!

Started by KeyCat, December 01, 2006, 22:12:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Slammer87th

Horizon... hur är det med minnet :D
Läs här

KeyCat skall strax testa, återkommer med resultat!

/slammer

Slammer87th

And Nosig Award for best support 2007 goes to.... tada... KeyCat :D

Funkar Slammer är på banan igen! Tilläggas skall också att jag idag fått nytt mail från softwrap där man vill gräva djupare i mitt (numera historiska) problem och ville ha in installationsloggfiler m.m. Jag kommer givetvis att informera dom vad som hänt!

Tack igen KeyCat för fyndet!

/slammer

Control87th

Lysande!

Typiskt då att jag lyckades klanta mig och pajja mitt enda grafikkort som klarar arma... det lär dröja åtminståne ett par dar innan jag åter joinar Armagänget.

Jag är dock på och testar att agera dedikerad server i helgen.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Rivvern_


Control87th

Vanlig klantighet, jag bestämde mig för att förbereda inför den nya maskinen genom att montera ur vattenkylningen ur den nuvarande. Jag slant till när jag skulle dra ut grafikkortet och knäckte till det, ingen synlig skada men nu postar bios men inte windows med det kortet...

Nu kör jag på det kortet jag köpte i Halmstad på förrförra LANet... fungerar helt ok i stort men Arma kräver DX9/shader 2.0 vilket inte detta kort klarar.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Rivvern_

Surt... Du får träna med hederliga gamla OFP då  :p

Hoppas du får prylarna snart.

Control87th

Status på datorbutikens ordersida: all är klart för leverans utom processorn som står som "planerad 070105" mao jag kan hoppas på att det skeppas på måndag.

På komplett är det mer kryptiskt, när jag beställde så var mitt moderkort "1 i lager" Det står att preliminär leverans 070103 så det är kanske redan på väg.

Har jag tur så finns allt när jag kommer hem från jobbet på måndag :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



KeyCat

@ Slammer: Roligt att höra det löste sig! Mest cred bör gå till en snubbe vid namn "easty" som beskrev problemet och lösningen på BIS forumet.

PS: Guess what! Har ikväll lirat ArmA 4+ timmar on-line utan en enda CTD, mer om detta när jag sovit :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<