News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad

Started by Swebeast, January 10, 2006, 22:38:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Doc

QuoteSen kanske det är klokt att inte lägga alla ägg i en korg utan under tiden vi lär oss mer om SEOW så kanske några kan dammsuga nätet efter bra co-op mission/kampanjer så som RedRiver redan påbörjat.

Sen har vi ju DCG osså... :)

Rivvern_

QuoteOriginally posted by KeyCat


          En annan sak... Ser nya namn reggas i forumet men väldigt få som "vågar" skriva nått!?!? Kanske borde understrykas att alla som har F4 + IL2 och kan agera någorlunda vuxet är välkomna att anmäla sig. Detta så att inte någon tror man måste varit aktiv på forumet i X antal år eller med i någon speciell grupp etc. för att få komma. Vet inte var max gränsen på deltagare går men det vet Swebeast...

/Christer (a.k.a KeyCat)



FAN! Det hade ju jag velat säga! Har velat säga nåt men visste inte vad det var innan du skrev det!

KeyCat

LOL @ RR: Får väl se om det har någon effekt och kan locka fram en och annan (reggad eller oreggad) lurker som stryker omkring här på forumet!

Jag har sagt det tidigare och säger det igen.... Vi bör göra allt för att få hit mer trevligt folk till NOSIG för tro det eller ej... Simulator nördar är "a rare bread" och gör vi inget riskerar vi att dö ut när konsol generationen växt till sig lite till :p

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Mr Jim

QuoteOriginally posted by KeyCat


            LOL @ RR: Får väl se om det har någon effekt och kan locka fram en och annan (reggad eller oreggad) lurker som stryker omkring här på forumet!

Jag har sagt det tidigare och säger det igen.... Vi bör göra allt för att få hit mer trevligt folk till NOSIG för tro det eller ej... Simulator nördar är "a rare bread" och gör vi inget riskerar vi att dö ut när konsol generationen växt till sig lite till :p

/Christer (a.k.a KeyCat)


Praise the lord! Nog har vi lurkers i mängder :)

Jag ska med säkerhet medverka, dock är jag i behov av transport från huvudstaden(Flyger antagligen Umeå -> Arlanda) till LAN:et och tillbaka! Såklart villig att betala för bensin etc
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

Det lär gå både en och annan bil härifrån, don't you worry! :D

Lupson: kontakt sökes!
snappahead

Bax

#77
Önskemål till Griffin och Obizzz angående hemside-bygge.

Kan man få nån secure area dit respektive planeringsgrupp kan ha tillträde med ett litet forum (en topic räcker) med lösenord, kanske nått litet FTP utrymme för att växle TE filer och dylikt. Går det att lösa?

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


griffin

#78
Apselut! :D

edit: Det är Lupson och jag som har ansvaret för LANets hemsida. Obizzz har gett oss tillträde till nosig.se för det ändamålet.
snappahead

Mupp

Jag vill också vara med och leka! Åtminstone tror jag det, biskop Brask vill lägga in en förvarning om att alla kurser inte verkar vara schemalagda än, och jag tror dom jävlarna avlyssnar min telefon för att veta när jag vill göra nåt kul.

För övrigt kommer jag antagligen i bil, och kan ta med lämpliga människor om så behövs. Hur många och vilka kan göras upp lite närmare. Jag kan bidra med servrar, beroende på hårdvarukraven. En stationär 3.2GHz/1Gb och bärbar 2.2Ghz/512Mb, om det räcker till? Nån som vet bättre får fylla i här: ________

Uteöver detta kan jag nog inte bidra med ett endaste dugg, lite korv kanske. Uppdrag kan jag inte göra, flyga kan jag ju knappt heller, men F4 låter lockande. Och lite Lomac.