News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad

Started by Swebeast, January 10, 2006, 22:38:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Låter bra keycat! Säger bara Padlock ON!

Horizon

Låter bra KC, men jag gillar egentligen inte det där med Cockpit always ON. Jag är en sån där arkadspelare som älskar att få till helt overkliga deflection shots. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

I'm with KC. :)

Annan tanke: Om lite förslag på flygtekniska ämnen som kunde vara intressanta för församlingen i Halmstad mellan varven droppar in så kan jag ta en funderare på om jag känner mig kvalificerad för lite miniföredrag/briefingar/workshops.

Hm. Separat tråd om det, kanske?

Bax, Ctrl och Mav skall väl också vara tänkbara offer för sånt. Några andra? BEQ ooch Magnus vågar inte komma förbi om de vet sitt eget bästa, de vet att de inte får en stund utan ingående förhör... ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Phlerp

Nu får du skärpa dig Horizon. Inga jäkla mesinställnnigar tack. Och det gäller dig också Fluff.

Obizzz

är fluff också en sån där? kasta dem till zebrorna!
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Control87th

Vad vill publiken höra om... Jag är ju rätt insnöad på IFR-flygning nu.

Intressant teknikämnen som jag gärna överlåter åt någon annan att förklara är hur ADF/NDB, VOR, ILS, och GPS fungerar.

Jag skulle kunna forsätta med en 15min crach course i hur ovanstående sen används... sånt som gör en sväng i FS9 lite roligare :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Dubble0zero

#94
Efter en noggran koll på chemat och den trevliga upptäckten att jag slutar 1200 den 12 aprill,  och är ledig till den 18 så har jag beslutat att jag också dyker upp på dethär LANet...
Jag flyger ju inte mycket F4, men IL2 har jag ju flugit endel, så med lite avrostning kan jag kanske göra någorlunda nytta i alla fall... :)
Om inte annat så får jag stå för trevligt umgänge och lite skitsnack...
...000... =)

RedOne/ zalzam

------------------------

Lasse Sandberg