News:

No significant change

Main Menu

Planerade flygningar

Started by ctrl, March 30, 2005, 15:57:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Nauwa

Grattis Control,

Men nästa gång du landar på ESSK så förväntar jag mig ett besök i simulatorn också

Nauwa

ctrl

Nästa gång blir det simulatorn!

Bax, kan inte låta bli att tänka på hur det hade gått om missilen gått dit den skulle... misstänker att vi fick en tiondels poäng pga. att jag vart nedskjuten vilket skulle inneburit att vi fått 25625 plus poängen för en M25 som du då skulle skjutit ner. Naturligtvis fel att tänka så här, andra har säkert råkat ut för liknande men det är lite surt att kanske ha förlorat förstaplatsen pga. en bugg :-/

Men, men vi gjorde förbannat bra ifrån oss och hade kul!

Var som sagt nervös... undrar om jag inte dessutom har/hade en släng av influensa, varit snuvig i veckan och mått riktigt dåligt idag... struntsamma, jag klarade provet trots fullmåne och fredag den 13:e :D:D:D
Control
87th Stray Dogs VFW


Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

Grattis ctrl men det var ju ganska väntat ;)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

ctrl

#108
Hur tusan kom den här tråden upp som aktiv... nåväl när jag ändå är här så kan jag berätta att jag flög ett IFR-träningspass idag. Lite trist att flyga IFR i cavok men det var behövlig, började bli lite ringrostig :-OO

Förutom generell träning så testade jag min anpassade generella IFR-checklista samt hur jag kan utnyttja min GPS för bättre prec under NDB-inflygningar.
Control
87th Stray Dogs VFW


Mr Jim

Ctrl>Jag har passat på när det varit lite trafik på forum:et att rensa lite trådar som är sticky etc, denna kom upp för att jag ändrade titeln på topicen har jag för mig :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Bax

Såja, då har NoSig fått sin alldeles egna flyginstruktör :D  ;)
Vill någon ta PPL, flyglärartimme eller bara komma i luften på en provlektion så är det bara att höra av sig.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


griffin

Grattis får jag väl lov att säga! :D
snappahead