News:

No significant change

Main Menu

Inget mer cp skak i FDF

Started by Jotte, December 08, 2004, 22:51:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jotte

Henk, då beror det på att du siktar som en kratta till att börja med :D :p :D

Här ska testas :)

henk

aja!
Vem var det som prickade Clark (visserligen i vårt lag) med ett skott på 500 m håll springandes åt 90 grader från vapenmynningen?

Men jag ska egentligen inte yttra mig föränn jag provspelat länge med HD mag :-X

KeyCat

#26
Lysande jobb KTotte!

Tog mig friheten att lägga till "vår" TACTEvent.pbo, packa om det till ZIP-format (eftersom NOSIG packet redan är i det), en simpel README.TXT samt ge den ett versionsnummer så vi kan hålla isär saker och ting enklare....

Länk 1 - NOSIG FDF Tweak 1.01 (~7.5 MB)

OBS! Detta är vår inofficella tweak och får ej spridas utanför NOSIG!!!

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

KTottE

#27
Okej, har fixat litet mer med den nu så att precis alla utom finnarna startar med HD-magasin, samt att det finns kompatibilitet för lite fler JAM saker, däribland backblast rök för AT4, RPG7 och M72 LAW från JAM och att den använder JAM smokeblock.p3d och inte FDFs standard.

Länk 2 - NOSIG FDF Tweak 1.01 (~7.5 MB)

Obs: Detta är byggt på den version KeyCat har lagt upp, så ni kan skriva över den utan att oroa er. Antog samma namnformat på filen också, samt .zip format istället för .rar.

KeyCat

Kanon :D

Uppdaterade min länk till 1.01 versionen...

/Christer (a.k.a KeyCat)
>> It's all about teamwork! <<

Jotte

Det har visat sig att tyvärr  konverteras inte automatiskt gamla uppdrag till att soldater använder JAM så hela den modifieringen är ganska verkningslös.
Dock är ju bara att bli av med den överdrivna darrigheten på siktet ett stort steg framåt. :)

Skulle föreslå att vi tar ner de andra fixarna för tillfället för det är 7.5 mb nerladdning som inte är till någon större nytta just nu.

KTottE

Otacksamma ungdjävel!

Eh, jag menar... mjo, det är ju lite jobbigt.

Kan "av-jamma" när jag har tid.

KeyCat

I ärlighetens namn så har jag ännu inte testat KTottes lilla tweak men det borde ju funka om det inte är några vapen utanför FDF modden som används??? Någon som har en förklaring???

/Christer (a.k.a KeyCat)





>> It's all about teamwork! <<