News:

No significant change

Main Menu

Satan, vilken usel produkt

Started by BEQ, February 17, 2004, 22:41:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mupp

Ja jag har iaf tröttnat, iofs första felet jag har på spaken, men jag är en anings less på 'den nya tidens produktsupport'. Händer det nåt mer, om jag nu får mina prylar, så fimpar jag spakfan.

Mupp

Fick mina saker i förrgår, en liten rackare i ett brunt kuvert från Kanada. Har inte hunnit fippla dit den än (skriver sista tentan av tre denna vecka imorgon fredag), men jag hoppas det funkar...

BEQ

"#Ã,¤Ã,¤"#*SDF"# - apföretag! Nu vill jag installera min cougar på en annan dator och har inte skivan med tillbehören tillgänglig. Tror ni att det går att ladda ner foxy från TM:s hemsida? NEJ!!! Endast driver 2.04.
:-(

BEQ

Hmm... jag misstänker att jag inte har flashat min cougar längre än till 1.04 tidigare och det är väl 2.04 som är den gällande. Ska man våga göra det? Kruxet är väl bara att man ska ha gasen urkopplad under flashningen eller är det ytterligare något man ska tänka på?

Har hittat en foxy nu. Drivrutinerna fungerade först när jag installerade 1.04 istället för 2.04.

Obizzz

Jag har nog inte heller senaste firmware i min nu när jag tänker på det kanske den skulle hjälpa mot mina problem att den tappas bort ibland när man startar datorn men troligtvis inte :-OO
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Obizzz

Inte svårt att förstå dig jag kan bli rätt arg på min ibland men NÄR den fungerar så är den ju helt underbar att flyga med :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

BEQ

Ctrl: Du har med andra ord haft precis samma problem som jag har haft.

Jag tror inte att jag har köpt någonting lika värdelöst. Det skulle vara kul att prova originalet och se hur kass cougarn är i jämförelse.

Jag upplever aldrig att det är någon känsla i fanskapet. I LOMAC ligger man bara slår i tippled hela tiden. Det blev en sådan otrolig förbättring i IL2 när jag bytte till CH Flight Yoke.

Obizzz: Du ska ha stort tack i alla fall för dina potar. ;)


/BEQ

Obizzz

Känslan var med forcemoden inte original :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst