News:

No significant change

Main Menu

Satan, vilken usel produkt

Started by BEQ, February 17, 2004, 22:41:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Obizzz

egna sängen är skönare än sjukhusets :)

får tacka ft för litteraturen också även om jag inte orkade läsa så mycket!
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Oden


BEQ

Mejlade ju TM för en månad sedan drygt och bad om hjälp med min spikande joystick, men utan att få svar. Nu har jag skickat ett nytt så vi får se om de behagar svara den här gången. :-( :-(

/BEQ

Swede

Beställde en Cougar då den kom ut... har kört annars med en X 36 hela tiden.
Jag testade den över natten och skickade tillbaka den.

Kunde inte slänga ut 3000 spän då jag var ganska nöjd med vad X36'an kunde prestera (programerings väg)

Nu har jag kört med min X 36 i snart 6 år utan problem. Använder då "Hazardscript" för programeringen, använder man de filer som Saitek skeppar ut så skiter det sig ganska fort, deras grejer borde klassas som virus och inte drivrutiner.


BEQ

Hyllningar och lovsånger! Prisad vare Obizzz!

:D


/BEQ

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mupp

Efter ca 5 månader fick jag besked att gulleplutt hade skickat min pot till gasreglaget. Oj så glad jag är, eller nåt. Iofs har väl flera av er fått vänta längre, men varför egentligen? Vafan har dom gjort hela tiden?

BEQ

De är ju för lustiga på "Gulleplutt" (bra myntat Mupp!). JAg fick ett mejl förra veckan om att jag skulle vara tvungen att visa upp ett kvitto på min Cougar för att verifiera att den hade garanti kvar, annars skulle det inte bli nya potar till spaken. Nu kom det nerdimpandes ett mejl att de har skickat delarna - fastän jag inte producerat ett kvitto. Jag har nämligen inte en aning om vad jag skulle kunna visa upp för kvitto. Kanske ett postkvitto på att jag hämtat ut Cougarn, men det har jag knappast kvar. Återstår att se om det dyker upp några varor eller om det blir som förra gången - att det tar två-tre sådana besked innan de har skickat något på riktigt.


/BEQ