News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by ctrl

Horizon... Du får väl 16x12 ckp nedskalat i BMS? Isåfall blir det bra för dig :)

Sorry Magnus, jag förstår inte riktigt vad du menar? Nedskalat? 16x12? Jag har aldrig ens testat BMS faktiskt. Vad är det måntro? Ballistic Missile System?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Lite tider när folk kommer att "droppa" in vore bra? Själv tänkte jag komma vid 16-17 tiden på torsdag.

Swebeast, ska vi fråga erfter dig i vakten eller är det bäst att ringa dig när vi står där? Ett tele nr skulle sitta bra då.

Maverix
;)

KeyCat

Quotevet inte ens om jag kommer ha med det till LANet.

Sanna mina ord, snart får vi höra deBugs lovsång för han kan numera inte flyga utan sin TrackIR och han har garanterat flertalet tips :D

Jag har testat TrackIR 2 hos deBug några gånger och jag håller med dig att det tar en stund att vänja sig men misstänker att när man väl vant sig då är det svårt att klara sig utan... Ungefär samma sak som första gången man höll i en datormus, första timmarna/dagarna hade man problem att klicka på någont som var mindre än 100x100 pixels täckte större delen av CGA skärmen ;)

PS: Bör tilläggas att hade jag haft mer "cash" hade jag också beställt en till LAN'et!

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Bjoernen

!#Ã,¤#"%Ã,¤#&#&Ã,¤%/#%/Ã,¤/U# Min data har döt har lämmnat in den på lagning men det e inte säkert att den kommer klara operationen.....:-X  den blev lite om skakad när jag skulle lana hemma hos solid i helgen drog hem den till honom på en pirra o spillde bärs över den... sen sloknade den typ när ja satte på den. =/ men men det värkar som om moder kortet e trasigt om det e det så handlar jag nytt. om det e grafiken som e trasig så kan det bli bekymmer för mig. har inte 5 tusen att lnaga upp just nu till ett nytt kort.. hoppas att den kommer klara sig... men kommer nig i alla fall om den inte gör det.. :D :D :D :D :D :D :D :D
Kort lätt attack spade !

Bjoernen

om det nu skulle vara så att dom inte hinner kolla min data... e det nogån på lanet som e bra på att typ felsöka en dator.. o om man hittar felet finns det typ någon affär i närheten man kan handla moderkort på trr det e det som e pajj men vet inte.. riktigt bara undra om det fiins möjlighet att kolla vad problemet e nere i halmstad
.. skulle bara tillägga att ölen jag spillde på inte hammnade i datan utan uppe på och jag torkade av den. så det har inget med den at göra. kan vara ett jätte simpelt fel som att en sladd bara har hoppat ur när ja drog den på pirran
Kort lätt attack spade !

Dubble0zero

@Bjoernen, Ajajaj... Jag lider med dig...
Hmm, jag har en tendens att kunna plocka med datorer, och de brukar för det mesta funka efteråt, men brukar ta ett tag, så jag vet inte om det är kul att sätta igång nere på lanet, den kanske inte blir "hel" igen innan det är slut...
Fast, det kan ju gå snabbt också, det beror ju på felet... =)

@Ctrl, Tir är bra trevligt, det som du måste göra är att ställa ner kännsligheten på små huvudrörelser och en liten deadzone, det löser de flesta bekymmren...
Sen så kan man ju alltid ändra tills man är nöjd...
Jag rekomenderar att plocka med den till lanet, du kan ju få min profil om du vill (om du inte orkar göra en egen)... ;)
...000... =)

Obizzz

om allt går som planerat tänkte jag också droppa in på torsdagseftermiddagen ungefär vid samma tid som mav.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Dubble0zero

Ja justja... jag och solid tänkte komma dit ungefär 17:00...
...000... =)