News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

KeyCat

QuoteOriginally posted by Bjoernen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Min data e hel nu det e ljud kortet som hade damapt som gjorde så inte ens datan ville starta..nu e det kirrat

Kanon att det fixade sig Bjoernen men va f-n är "damapt"??? :D

En fråga till Swebeast! Hur gör vi med grillningen? Tar vi med eget eller finns det något bra ställe i Halmstad där vi kan samköpa allt på en gång under fredagen? Det sistnämnda underlättar nog för ctrl & Co annars får de nog lämna mer än kläderna hemma ;-)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Obizzz

tror det ska vara dampat som i damp-barn :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Bjoernen

Kort lätt attack spade !

Swebeast

QuoteOriginally posted by KeyCat

En fråga till Swebeast! Hur gör vi med grillningen? Tar vi med eget eller finns det något bra ställe i Halmstad där vi kan samköpa allt på en gång under fredagen?

/Christer (a.k.a KeyCat)

Rekommenderar samköp då det är svårt att utröna hur många vi blir :p .

070-525 17 37 är mitt nummer. Ring det om ni inte blir insläppta i vakten(=varit slöa och inte observanta med att lämna uppgifter till mig i tid :D ). Vägen kommer att vara snitslad (inte med grill snizel dock ;) ) till samma plats som vi var förra gången. Återkommer med kartor och övrig info sammanställt snyggt och prydligt.

OBS! Har ni inte anmält er tidigare så är ni hjärtligt välkomna ändå...ring i så fall så hämtar jag er vid vakten

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Bax

Lite updates !

Installations DVD finns nu oxå på 2 st CD skivor och alla har väl CD ?
Ctrl har rensat i installationen så nu är den "bara" strax över 1 gig !

Horizon: IVC yes den interna voice commen. Där finns många fördelar:
Nästan ingen latency - fördröjning, vilket gör att man inte talar i mun på varandra lika ofta dessutom är den länkad till kanalerna i cockpit dvs om man ändrar en kanal i DED via ICP så fungerar det. Man behöver alltså inte mappa några kanalväljare på tangentbord eller HOTAS - Läs Ctrl's nya training briefing som han har länkat till här tidigare så förklarar han det hela.
Naturligtvis går vi igenom det hela på LANet

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Obizzz

Sist var ni inte i de lokalerna ni var när jag var med va? När jag var där låg det i samma byggnad som RedOnes kontor.

RedOne skrev en vägbeskrivning sist som fungerade (jag kom fram iaf) kan ju försöka leta upp den igen.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Swebeast

QuoteOriginally posted by Obizzz
RedOne skrev en vägbeskrivning sist som fungerade (jag kom fram iaf) kan ju försöka leta upp den igen.

Gå på den så hittar du rätt.

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Dubble0zero

...000... =)