News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Swebeast> skickade ett mail angående övernattningen
finns det sängkläder och handduk eller är det nåt som man bör ta med?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

vet du nåt som jag inte vet ctrl om? :-OO :p
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

dubbelnolla: nu har du den :)

7) KARTTJÄNST:
Vägbeskrivning:
E6 tag av vid mellersta avfarten, kör mot centrum (på Växjövägen). I rondellen sväng höger (ni kör på lokala slingan, Vrangelsgatan) ni skall passera NISSAN (efter stoppljuset är det Järnvägsleden Nästa stopp Ridhusgatan). Kör mot lasarettet (Lassarettsgatan-Fogdegatan), fortsätt förbi lasarettet upp för backen som är en lång svepande höger sväng (Flotiljvägen). När ni precis kommer upp för backen så är vakten på vänster sida. Anmäl er där så kommer ni in.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Bjoernen

nu ska jab bara handla en tröja osm det står Bjoernen på !... eller göra en själv

:p
Kort lätt attack spade !

Swebeast

Slutlig inställelseorder LAN Halmstad

Tid: 20-23 maj (Kristi Flygare helgen) alltså torsdag-söndag. Jag kommer att finnas på plats från och med torsdag 09.00.

Plats: Försvarsmaktens Halmstadsskolor
Vägbeskrivning:
E6 tag av vid Halmstad Ö, kör mot centrum (på Växjövägen). I rondellen sväng höger (ni kör på lokala slingan, Vrangelsgatan) ni skall passera ån NISSAN (efter stoppljuset är det Järnvägsleden Nästa stopp Ridhusgatan). Kör mot lasarettet (Lassarettsgatan-Fogdegatan), fortsätt förbi lasarettet upp för backen som är en lång svepande höger sväng (Flottiljvägen). När ni precis kommer upp för backen så är vakten på vänster sida. Anmäl er där så kommer ni in.

För ctrl&co gäller annan vägbeskrivning :D

Vägen inne på området kommer att vara snitslad ner till lokalen.

Samband:
Tel.nr till mig är 070-525 17 37

Utrustning:
Ta med egen
- Fördelardosa för ström
- LÅÅÅÅNG TP-kabel (ej twistad!)
- Hörlurar med mikrofon

Logi:
18 sängplatser på logement är bokade (torsdag-söndag). Sängkläder finns också att tillgå. No charge. Ta med egen handduk. Skulle det saknas någon sängplats för ev. eftersläntrare som nu inte har beställt så ordnar vi det på något sätt.

Förnödenheter:
Frukost fixar jag för en ringa kostnad. Lunch och middag tas från stan. Grillning är planerad till fredag (om vädret håller) och livsmedel till detta handlar vi gemensamt under fredagen. Medtag egen "hallonsaft" om ni har för avsikt att bli knäsvaga (bolaget har öppet som vanligt på fredag men stängt på torsdagen).

OBS! Har ni inte anmält er tidigare så är ni hjärtligt välkomna ändå...ring i så fall så hämtar jag er vid vakten

Väl mött till ett stort och trevligt Flyg-LAN i Halmstad!!

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Obizzz

Någon som kan låna mig en TP-kabel? den jag har är visserligen lång men det är fastsatt på väggen och går genom hål l i väggen inget jag vill ta bort m a o.

Nu har jag iofsig redan handlat till fredagens grillning men det gör inget va? :)
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Phlerp

Jag och Fluff dyker upp någon gång under torsdagen (troligtvis under eftermiddagen/kvällen), vi tar med ett par extra TP-kablar (räcker 50m till dig Obizzz?), och vi kan nog trolla fram en hubb eller så oxo.

Obizzz

50m räcker nog hoppas jag :)

kul att det blir en del på torsdagen iaf!
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se