News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

solid1

QuoteDu kan ju läsa den här tråden, det är typ den info som finns, det står lite på hemsidan också, men det är bara datumet typ...

E: 000- ok, de e en del att läsa, men de fixar sig:)
låter ju förbannat kul me halmstads-lanet iaf.. de e en bit att åka bara:-/
\"joe labero? e inte de den där tysken me munspel?!\"

Horizon

Å nej! Jag ska flyga med RedOne... Han är ju faen livsfarlig! X-(  :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Hmm, jag är gärna med och flyger, men jag har alldrig spelat F4, och jag har inte spelet, så det kanske blir lite svårt... ;)
...000... =)

Obizzz

hjälp! jag hamnade med eliten ;)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Phlerp

deBug

QuoteOriginally posted by ctrl

Briefing till första missionet finns nu på min sida:
http://nosigmasa.no-ip.com/ctrl/index.htm

Snyggt jobbat!
Såg himla proffsigt ut!

Befarar bara att Swebeast kommer att ha det jobbigt med mig i flighten, han kommer nog att känna sig som en dagisfröken med en klass på liseberg.

deBug - Nu skall vi se, hmmm hur var det nu man byte MFD mode, får prova lite, prova prova prova,boink! .. va va det för konstigt ljud ?? F-n de va ju Jetison knappen!
.. undrar om man kommer till målområdet på internt bränsle, skärpning nu Harry!. får se hur var det nu man satte in radarn på A-A prova-prova-prova hmmm JO! där JA, Ha de gamla takterna sitter i :D få se nu hmmm där framme verkar vara någon såndäringa boogey  hmm hur låsar man nu, ja just det så där ja . Fan va man kan !
från radion, "Swebeast - Buddy Spike!"  buddy spike ??? va va de nu? strunt idet, OJ jävlar , kom åt avtryckaren på jojjan. shwoosh! förlora jag ju en missil bara för det!   KABOOM ! oj det small bara någa hundra meter framför mig, nu måste man verkligen skärpa sig!!
"Swebeast såg du smällen där framme verkar vara AAA eller något sådant ?? ...... Swebeast ?......anders  ??  

//deBug

KeyCat

Quote"Swebeast såg du smällen där framme verkar vara AAA eller något sådant ?? ...... Swebeast ?......anders ??

ROFL :D

BTW, skoj att även P & F från GBG gänget dyker upp, kan ni inte övertala Baloo också? Tråkigt att du fick förhinder ft...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Swebeast

QuoteOriginally posted by deBug

"Swebeast såg du smällen där framme verkar vara AAA eller något sådant ?? ...... Swebeast ?......anders  ??  

//deBug

ROTFLMAO!! Sluta jag döööör!!:D

Jobbar på en internetsida där all info skall finnas...men vinet har prio 1 just ikväll :p  SKÅL!

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC