News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Har nu äntliiiiigen fått klartecken med ledighet från jobbet.

Ctrl, står platsen i planet fortfarande tillgodo?

Ber om ursäkt för att det tagit så lång tid med svar!

Börjar LANet på torsdag eller fredag?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

enl Swebeast så är man välkommen på torsdagen, jag kommer att vara där från torsdag iaf blir väl mest upplockande av prylar och sånt men det är skönt att ha det gjort.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Maverix

ctrl, jag tycker alla ska ha endast "string" kallingar på sig (befälhavaren bestämer ju) för att snåla på vikten, det är viktigt med vikt/prestanda:D :D

Maverix

Horizon

QuoteOriginally posted by Maverix

ctrl, jag tycker alla ska ha endast "sting" kallingar på sig (befälhavaren bestämer ju) för att snåla på vikten, det är viktigt med vikt/prestanda:D :D

Maverix

Ja, och skulle du behöva gå CAT 1 så är det bara att dra i spaken som rippar kläderna av passagerarna och dumpar deras burkar någonstans över Vättern... eller nåt... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Inte långt ner till Jönköping ctrl.... ligger inte det fältet på... 741 ft?

Maverix:)

solid1

ja skulle gärna vilja va me på lanet också, om de nu går? vet inte hur många platser de finns å lite sånna grejer.. vart finns den information ja skulle behöva om lanet?!
\"joe labero? e inte de den där tysken me munspel?!\"

Dubble0zero

Du kan ju läsa den här tråden, det är typ den info som finns, det står lite på hemsidan också, men det är bara datumet typ...
...000... =)

Andreas

Då jag åker tåg eller buss till Stockholm för vidare transport till Halmstad så är vikt och storlek ganska viktigt. Avser att lämna skärmen hemma och bara ta med burken med tillbehör (alt. låna Ctrl bärbara om det fortfarande går).

Finns det möjlighet att låna skärm där nere?

Edit: Ctrl håller på att väga sakerna nu.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO