News:

No significant change

Main Menu

Demot har läckt

Started by TrakDah, September 27, 2003, 19:21:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mikke_EAF331

Går det få den att använda TIR?

För mig funkade inte att styra vyerna med musen heller, så jag kanske har missat nån knapp (har bara testat snabbt).

Grafik och framerate verkar bra på min XP1600 med 9700, men jag kunde inte ställa monitorfrekvensen på annat än 60Hz (den byter tillbaks till 60 även om jag försöker ställa den på 85 eller 75Hz).
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Maverix

Måste man ha låsning för att avfyra? Och vet jag inte ens var TAB tangenten är:-X :-X  Är det den ovanför ENTER? OBS inget skämt. Jag gör några försök till sedan avinstallerar jag skiten, :-X :-( :-(

MAverix

Jotte


Horizon

QuoteOriginally posted by Maverix


            Och vet jag inte ens var TAB tangenten är:-X :-X  Är det den ovanför ENTER? OBS inget skämt.

MAverix

LOL :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Avinstallerat skiten, det sämsta skit jag sett på länge.

Maverix
:-( :-(

TrakDah

#53
Ja, man måste ha låst för att avfyra, som på riktigt
Ja, man måste ha målet på rätt ställe för att kunna låsa, som på riktigt

Har nån påstått att det är enkelt att ratta stridsflyg, och då speciellt Sovjetisk design?
Först skriker ni om avsaknad av realism. Sen när ni får det klagar ni?

Du får tycka som du vill, men skyll inte på simmen för att du är slö eller inte orkar göra som man ska.

/TD


Maverix

#54
Jo då jag skyller på simmen:D  ett wobblande åbäke med en taskig kvinna som skriker "maximum angle of attack" hela djavla tiden:p :p

Ta inte illa upp TD jag är bara "på det där hummöret du vet", Lomac gänget har gjort ett bra jobb, lite frustrerad över min taskiga flygteknik bara.

Maverix
;)

PS. det är bara jag som har gnällt..... inte resten av NOSIG gänget.

TrakDah

#55
Jag håller med om Bettyn. När simmen släpps på riktigt ska jag skrota alla .ogg-filer för AOA o.dyl och ersätta dem med korta pip- o.dyl-samplingar istället.

Fast fler har gnällt: på roll-felet. Tyvärr får jag inget gensvar just nu på den frågan i Beta-forumet... Jag lovar att återkomma såfort jag vet mer om det och autocentreringen!
Jag har också den buggen ibland (vet inte när den uppstår). Det jag brukar göra "för stunden" är att roll-trimma bort den.

/TD