News:

No significant change

Main Menu

Demot har läckt

Started by TrakDah, September 27, 2003, 19:21:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Min funkade bra ett tag, men nu har jag fått bankning åt vänster som jag inte blir av med...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

TrakDah

#33
Testa detta (4:e meddelandet) för att fixa centrering med FF-stickor

Ni kan ju leta forum själva vetja ;)

/TD

Lupson

Jag har ingen FF-sticka utan en hederlig Saitek X36. Ibland drar den lite vänster, ibland mycket höger och ibland inte alls. Går ju fint att flyga ändå, fast det är jobbigt när man manuellt padlockar Miragen och planet helt plötsligt är på väg mot havet med oroväckande hög fart :)

Jag älskar verkligen zoom-funktionen. Jag lyckades mappa den till en av rullarna på gasreglaget, en pryl jag aldrig använt tidigare. För bra SA är det bara att zooma ut max medan lite strafing görs enklast med lite lagom zoom.

Jag håller med om att hus och andra vanliga objekt ser skalenliga ut, men träden är nog banne mig för stora. Fartkänslan är perfekt över städer och liknande, men trädens storlek förstör fartkänslan över skog. Tycker iaf jag.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

RedOne/ zalzam

Finns det en manual så man vet vad knapparna är till??? :-/
Jag har samma problem att dett rollar med mina X36;er X-(
Jag fattar inet för tillfället i detta demo :-/
------------------------

Lasse Sandberg

Fozz

Min X36 rollade också...men... inte nu längre.
Kommer jag på vad jag gjorde för att fixa det så säger jag till, för just nu har jag ingen aning.
Och av någon skum anledning kan jag inte zooma med joysticken när jag har full gas. Drar jag bak gasen en liten bit så funkar det igen. Intressant. :)
Demot funkar hyffsat på min XP2100 Gf4 4200 128mb, kör på medium i 800x600 dock.
Ljudet sprakar dock ganska ordentligt, även när jag sänkte hardware acceleration.
Börjar bli mäkta förbannad på SBLive kortet nu. :(
Alla generaliserar...


Jotte

TD, (eller någon annan) kan du kopiera in det här? Den sidan funkar inte för mig :-/

TrakDah

#38
Verkar vara nere. Jag grejar det såfort den kommer upp igen
(Obs att hela SimHQ är nere)

/TD

Bax

Precis som Flanker - oslagbar FM, fick in Mig29 i nån mystisk flatspinn med miragen cirklande omkring mig som en hungrig varg.
A-10 - kul dock inte riktigt lika bra FM - då syftar jag på rakvingat stallegenskaper.
Ett kännt fenomen är att en vinge alltid doppar, klipper fortare än deltavinge. A-10 skakar på och seglar ner i nån nykonstruerad superstall ?

Helt klart roligt - länken mellan FB och F4 !


RedOne: Finns ett word-dokument i intallationsmappen "keyCommands"

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW