News:

No significant change

Main Menu

LAN Halmstad

Started by Swebeast, June 23, 2003, 21:16:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Maverix

Man bugar o tackar Swebeast, logement är utmärkt. Tårtan kan "avdelningarna" bara glömma, vi är inte på något kalas, det råder faktiskt krig:D :D  i Falcon land. he he. (Joke).

Maverix
:) :)

Maverix

#121
Om vi använder projektorn till Falcon Servern så kan du få låna serverns skärm det är en 19 tummare.

När det gäller tider osv osv, jag tänkte dyka upp så tidigt det bara går på Lördag morgon (Denna gång utan baksmälla). Vad säger du Swebeast, när går det bra att dyka upp?

Maverix
;)

Swebeast

Maverix du får komma när du vill, jag och RedOne är på plats från och med fredag runt 15.00 och som sagt hittar ni inte så....070-525 17 37. Vad gäller lördagen brukar vi komma igång runt 09.30 (halv tio på förmiddagen för er civilister :p) .

Vad gäller din inställning till tårta har vi enhälligt beslutat att du (Mav) kommer att få bo i övertändningscontainern....kanske i bästa fall slangtorks-tornet. :D ;)

Jag har bokat två stycken projektorer. Det finns ett antal 17" skärmar som kan utlånas, i värsta fall. Det är ingen höjdarkvalitet men de duger nog.

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Maverix

Perfekt Swebeast, riktiga fält förhållande för mig:D

Maverix

Maverix


Bax

:D :D  Det bästa på länge Mav!!!

Swebeast: Logementen är guld - banan eller jordgubb ?

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Horizon

QuoteOriginally posted by Maverix


            http://www.theinformationminister.com/press.php?ID=612322809

Maverix
:D :D


WTF!? :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

ROFL! :D

Är det det som kallas JiHUD? ehh Jihad kanske det var? ;)