News:

No significant change

Main Menu

LAN Halmstad

Started by Swebeast, June 23, 2003, 21:16:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Assassin

Assassin däremot kan meddelas som MIA.
Har blivit dumpad av flickvännen, har försökt att få något som helst intresse att flyga på LAN (eller något som helst intresse av vad som helst) men lyckas inte. :( världen är just nu som en kontinuerlig 9 G sväng, jävligt svart.

Så jag avböjer mig för denna gången, men ni MÅSTE ta foton så jag ser vad jag missar.
Flyg väl och må Horizon och Maverix stå högst upp på PlayerKills listan. ;)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Maverix

Jag beklagar Assassin, djävligt synd:-X  Ännu en gång har det täckta könet slagit till och vägen ut ur eländet är inte lätt.

Status Deltagare:

Summerat följande:

Ctrl=95% (Judas the PPL Pilot.. a dangerous combination)
Bax=99% (The traffic pilot)
KeyCat=95%
Lupson=75%
Obizz=99%
Horizon=90% (Levande måltavlan)
Maverix=99% (Trigger happy son of a *****)
Swebeast=100%
RedOne=90%

Maverix


Horizon

Klapp i ryggen Assassin. Sånt där suger riktigt hårt. :-X

En tröst i mörkret kan kanske vara att jag av egen erfarenhet vet att det bästa sättet att glömma såna här saker (om än bara för en liten stund) är att vara med kompisar och göra saker som får en att tänka på annat. Jag ska inte tjata på dig, men ta en funderare till om du inte ska ta och komma med på lanet ändå. Vi kan ta en liten promenix mellan uppdragen och tjöta lite...

Känner med dig. Håll ut. Det kommer att bli bättre. Promise.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Assassin: Jag blev förmodligen också dumpad igår, känns la sådär i ärlighetens namn - men jag håller med Horizon - det är bättre att sysselsätta sig med något än att vara hemma och grubbla. Speciellt över helgen då det oftast finns alltför mycket tid att tänka på.

F.ö. kan jag meddela att jag idag fick jobb! Ska jobba som systemutvecklare på ett trevligt företag året ut. Påverkar endast att Horizon och jag förmodligen inte kommer iväg förrän runt 17-snåret på fredag, dvs framme runt 18.30 eller så.

Till sist: Jag efterlyser en extra TP-kabel. Jag har bara en liten historia på ett par meter, så om någon har en extra liggandes blir jag och min ansträngda ekonomi jättelyckliga!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Sorry Luppe, jag har bara en tiometerskabel och den behöver jag själv för att kunna koppla upp mig... :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Fasiken grabbar, hoppas det inte är Falcon som är orsaken till alla dessa "dumpningar", beklagar.
Lupson, jag tror jag kan skaka fram en kabel åt dig.

Maverix
;)

Swebeast

Goda nyheter! Jag har fixat boende på logement till er, det enda ni behöver ha med er är sängkläder alt. sovsäck. Kostnad 0:- ,det enda avdelning sa när jag frågade var -"Titta så tomt det är här i kylskåpet...en tårta hade passat in bra här....:D "

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Lupson

Maverix: Kabel låter suveränt! Tackar!

Swebeast: Logement låter skönt, trevligt med lite lumpenflashback :) Vi får se om man kan hitta något gott i gömmorna...ett paket hotdogs eller så... ;)

Mina damproblem beror inte på Falcon iaf, så där kan Ni vara lugna. Det är nog inte helt kört än i vilket fall som helst, får helt enkelt vänta och se...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X