News:

No significant change

Main Menu

LAN Halmstad

Started by Swebeast, June 23, 2003, 21:16:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

måste nog tyvärr lämna återbud till lanet av ekonomiska skäl ska på annat den här månaden bl a till London om två veckor...

hoppas ni får det lika bra som de andra lanen vi har haft och jag kommer förmodligen på nästa för det är definitivt inte av brist på intresse...

ledsen att det kommer så sent men jag har övervägt det ett tag.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Maverix

Tråkigt Obizz, vi bara krymper i antal:-X

Status Deltagare: 8

Summerat följande:

Ctrl=95% (Judas the PPL Pilot.. a dangerous combination)
Bax=99% (The traffic pilot)
KeyCat=95%
Lupson=75%
Horizon=90% (Levande måltavlan)
Maverix=99% (Trigger happy son of a *****)
Swebeast=100%
RedOne=90%

Maverix


Följande har trillat av:

zebra
Sledge
Assassin
Obizz

Swebeast

:-/  Nä det är inte roligt när sånt händer...Obizz är det något vi kan hjälpa dig med för att få hit dig?

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Lupson

Inte ett avhopp! Men Horizon och jag har beslutat att vi kommer på lördag morgon istället. Jag kommer inte loss från jobbet förrän runt 17 på fredag, och sedan skall jag ta mig hem till mina föräldrar i Lerum för att hämta bilen. Vi känner att vi nog inte skulle komma iväg från Gbg förrän kanske runt 19 i bästa fall och då blir det inte så stor mening med fredagkvällen. Dessutom skall ju Mav ha med sig en extra tp-kabel åt mig, och alla vet ju när Mav dyker upp.. ;)

Så Horizon och Lupson dyker upp på lördag morgon istället, vi kommer gärna tidigt så vi kan komma igång och flyga så snabbt som möjligt. Swebeast eller annan får gärna meddela när vi tidigast är välkomna så vi kan planera därefter.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Obizzz

Swebeast tja gratis transport så skulle jag komma :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Swebeast

QuoteOriginally posted by Obizzz


            Swebeast tja gratis transport så skulle jag komma :)

Jag förstår...lite långt kanske :-/ ...fixa en sparbössa med texten "För LAN" och lägg en slant lite då och då ;)

Lupson, Horizon och Maverix! Säg bara när ni kan komma så är vi där...runt 08.00 på lördag passar kanske? RedOne och jag kommer fortfarande att vara där på fredag så ctrl, KeyCat och bax är varmt välkomna då - och alla andra som är sugna på Falcon, givetvis! :)

Väl mött till en garanterat trevlig LAN-helg här i Halmstad!!! :) :) :)

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

KeyCat

Tråkigt du inte kunde komma Obizzz...

Själv dyker jag inte upp förrän på lördagen, förhoppningsvis så tidigt som möjligt men kan dröja till em. Trodde jag sagt det till dig tidigare Swebeast eller är det du som har kort minne ;)  Vet dock att jag och Lasse pratat om det...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

zebra

Försvinner på min lilla trip nu (därav inget deltagande för mig denna helg:-( ) så jag
vill bara önska herrarna en trevlig flyg-helg.
Förmodar att det kommer att gå lika bra som förra gången.

Ha det så kul.

z.:)