News:

No significant change

Main Menu

LAN Halmstad

Started by Swebeast, June 23, 2003, 21:16:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Obizzz

ctrl det ligger strax söder om Kalmar så det blir en omväg för din del men du kan ju alltid mellanlanda i kalmar :-OO
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Maverix

Få se om jag kan dyka upp redan på Fredagen, kan då bli vid kl19.30. Annars så är jag där kl 8.00 på Lördag.

Maverix
;)

Bax

Har precis fått mina MFDÃ,´s och ICP färdiga. Har konternuerligt felsökt under projektets gång så när jag nu kopplade in det hela i datorn så funkade allt med en  gång :p

Jag tänkte åka upp på Fre om nån annan är där då ?

Måste ta lite tid att programmera min setup!

Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Maverix

#139
Grattis Bax, Jag hade samma "flyt" med mitt bygge, hade dock en dåligt avkapad kopparbana med "Dremlen", mitt lilla "schema" gjorde dock att felsökningen tog någon ynka minut.

Ska som sagt se om jag "orkar" ta mig upp på Fredag, det är ganska hektiskt på jobbet och jag brukar känna mig ganska slut på kvällen.

Villken tid beräknar ni vara på plats på Fredagen Bax & ctrl?

Maverix


Horizon

Jag och Luppe beräknar anlända vid ca. 08.30 på lördag morgon. Vi har dock inte en massa shit som vi måste rigga (Mavvie och Baxen känner sig träffade ;) ), så vi kan vara igång snabbt!

Dock förväntar jag mig en liten paus vid lunch, så att jag kan få åka lite propeller med Magnus... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Dammit, Horizon....... den tog i axeln , jag får be "grannbruden" o suga ut kulan:D :D

Bax, tar du med "mattan" så testar vi din rigg?:D :D

Maverix

Swebeast

QuoteOriginally posted by ctrl


Swebeast, har du pejlat om tillåtelse att parkera vid "31 räddningsstation" ? :D

Tyvärr så är inte byggnad 31 någon godkänd uppställningsplats för flygplan men jag håller på att jaga en kille på Tekniska Skolan som är ansvarig för platta 81 (vår sida) men han var ledig idag. Har du något "nallenummer" ifall jag behöver få tag på dig imorgon och ge besked?

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Bax

#143
Perfekt flygväder Ctrl !

En PIREP efter att ha flugit Kristianstad - Arlanda - Malmö under morgonen.
Nästan vindstilla på alla höjder (om någon vind så svag nordlig - medvind !)
Dimbankar i västra delarna av götaland (lättar ! ) - Halmstad undantaget med klarblå himmel :D  Kan det bli bättre - det är nästan så man é sugen att åka till Sthlm igen för att åka med dig till Halmstad !
Vicken sikt - såg hela vägen till Polen och upp till Sthlm - samtidigt !

Sorry Maverix mattan har flygförbud !

Jag planerar åka upp i eftermiddag - mitt mål är att vara framme innan 1800.

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW