News:

No significant change

Main Menu

LAN Halmstad

Started by Swebeast, June 23, 2003, 21:16:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Maverix

Nu är det bara 1 vecka kvar, ser verkligen fram emot detta LAN. Hur var det med Sov möjligheter Sweabeast, inget ändrat på den fronten?

Maverix
;)

Swebeast

Nja vi får se om RedOne kanske kan rycka i några av sina gamla kontakter men som det ser ut nu så blir det sovsäck.:-/

Vad gäller utrustning som medtages själv så är det som vanligt 1 TP kabel(låååång), en strömdosa, headset samt annat som ni anser förgylla er LAN-medverkan.:)

Jag förutsätter att de flesta av er hittar till Halmstad. Från E6 ta av Norra avfarten, kör västerut - det är skyltat till FMHS alt. MHS H (jag ska scanna in en karta från telkatalogen senare i veckan).

Karta över flottiljområdet hittar ni här

Jag finns i byggnad 167 från fredag kl 15.00. Mitt telnr är 070-525 17 37. Ring om ni kör vilse.:p

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

SledgeHammer

Jag får skjuta ett rejält hål i chansen att jag ska dyka upp. Den ligger för närvarande på någon promille. Max.

Orsaken är påbörjade studier på programmet Civ.Ing. Informatik, Karlstads universitet.
Mvh  - Stefan -


Maverix

Synd Sledge, en annan gång kanske.

Status Deltagare:

Summerat följande:

Ctrl=95% (Judas the PPL Pilot.. a dangerous combination)
Bax=99% (The traffic pilot)
Assassin=99% (The one)
KeyCat=95%
Lupson=75%
Obizz=99%
Horizon=90% (Levande måltavlan)
Maverix=99% (Trigger happy son of a *****)
Swebeast=100%
RedOne=90%


Maverix


SledgeHammer

Mmmm, hoppas det. Med tanke på att vi läser 20p matte nu första året och det var 10år sen jag pluggade nåt öht sist så innfinner sig en känsla av att det blir mycket plugga och lite flyga det kommande året...
Mvh  - Stefan -


Bax

Hörru Sledge, du behöver komma ifrån på ett LAN om framtiden ser ut som du beskriver:D

Swebeast: Ok egen sovsäck - liggunderlag, luftmadrass oxå eller??

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Swebeast

Ja om du vill kunna gå dagen efter så (betonggolv med tunn plastmatta brukar inte vara trevligt mot ryggen) ;)

Jag ska ringa vår elevservice på måndag igen och kolla ev återbud på logement :-OO

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

SledgeHammer

Bax: =) Har bara klarat av första veckan än, det får väl kanske bli lite avreagerande runt jul eller så...
Mvh  - Stefan -