News:

No significant change

Main Menu

Något att se på TV?

Started by Mr Jim, June 01, 2003, 20:50:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

Börjar misstänka att Andreas har mil.se som startsida.... :D

Andreas

#225
Jag tror även dom har besökt F-16 eller F-21. En kompis lumpade som ytbärgare där (F-21) och berättade det, som jag kom ihåg det, att han fick provsitta en SU-27.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mupp

Jag känner inte den här beryktade kompisen, men redan tycker jag lite illa om honom.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

QuoteOriginally posted by F16_Filur
            Du rockar Andreas!

Kan man inte läsa mer om det här "utbytet" nånstans? Två Su-27? Dubbelsitsig så nån fick åka med?
Haha, ja jag ska leta lite mer.


QuoteOriginally posted by Jotte
            Börjar misstänka att Andreas har mil.se som startsida.... :D

Vi kan väl säga så här att den besöks iaf varje dag.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Dubble0zero

Hmm, ja... vad ska man säga... discovery är inte så bra på att hålla ordning på vilka programm de ska visa... det var tidernas främsta, men det handlade visst om bombare i stället för sportbilar...

Mycket intressant program hur som hellst...

10 Swordfish
9 Nån gammal Caproni
8 JU87 Stuka
7 Tornado
6 En stor ryss som jag har glömmt namnet på (turbopropp)
5 Volcano
4 B2
3 Lancester
2 B17
1 B52

Hmm, jag har nog välldigt dåligt närminne...
Men det är de jag kommer ihåg, och om jag har nått fel i listan så är det bara att rätta mig... :)

Jag måste säga att det var en rätt bra lista, jag har lite dålig koll på hur bra HE111 var, så den kanske skulle ha varit med nånstanns (eller?), men i övrigt så kommer jag faktiskt inte på någon annan bombare som kan saknas...
...000... =)

Mupp

Vafan, nu bommade jag det där. Nån som har det?

Jotte

Du behöver nog mer minne i knoppen 000....;) :p
Snacka om nonsens lista med tanke på att varken B-24 Liberator eller B-17 Flying Fortress är med på den. En annan som skulle varit med om de nog tog med Swordfishen i beräkningen är SBD Dauntless störtbombarna.