News:

No significant change

Main Menu

Något att se på TV?

Started by Mr Jim, June 01, 2003, 20:50:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

Nu är det nog så att Jotte behöver investera i ett par nya optiska avläsare nästa uppgradering...
B17 kom på andra plats, så den var absolut med på listan (och jag har redan skrivit det)... ;)
B24an var inte med, och Dauntless var inte heller med...
Och ok, det finns bombare som jag inte kom på som kanske skulle ha kunnat vara med på listan, men i det stora hela så var det ändå en bra lista...
:)
...000... =)

Horizon

QuoteOriginally posted by Dubble0zero


Hmm, jag har nog välldigt dåligt närminne...
Men det är de jag kommer ihåg, och om jag har nått fel i listan så är det bara att rätta mig... :)


Tu-95 Bear (med turboprop) kom på femte plats.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Jajust ja, så hette den...
Ok, så skulle den byta platts med volcano...
...000... =)

Jotte

#235
Ha! Vilken snyggt magplask av mig. :D

Minnesnot till mig själv, försök inte göra 3 saker samtidigt. Det är över min kognitiva förmåga
:D

Horizon

En kul detalj som nämndes var att jänkarna under kalla kriget kunde spåra ryska Tu-95'or genom att lyssna efter dem med hjälp av SOSUS-bojar i havet (bojar med mikrofoner som var utlagda för att spåra ryska ubåtar). Tu-95'ans turbopropmotorer dånade till och med så mycket att jakt som gick upp för att kolla dem kunde höra dem in i cockpit på avstånd. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

F16_Filur

Imorgon (söndag) är det något på kanal 5 kl 21.00....

Tyvärr blir det här nog inte hälften så intressant som SAS-serien de körde förut. Men, man kan ju alltid ha fel.

Horizon

Ska bli kul att se det bara för han den där galna sergeanten från US, hehe. Hoppas gay-killarna står upp mot honom! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

F16_Filur

Mja... det här var ju det sämsta jag sett. Alla är en parodi på sig själva, och övertydlighet för idioter.

Nu ska det snart hända nåt... nu ska det snart hända nåt... nu ska det snart hända nåt... oj avd arg han ska bli.. oj vad rädda de ska bli.. snart börjar det... är ni redo?.. riktigt redo?? Nu! skäller han!

:-X