Studieresa fr Stockholm via E4

Started by Weas, December 20, 2003, 14:51:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Jag är inte helt säker på att jag har transport än. Om någon bil, säg från Stockholm, "råkar" ta genvägen förbi så blir jag glad. Eller är Stora Vägen via Örebro och sedan nedåt en omväg?
Mvh  - Stefan -


TrakDah

självklart.

Då e min bil full. Snajper +1, ctrl och jag.
Ctrl kan ju kontakta mig per ICQ så stämmer vi av upplockningspunkter o dyl.

/TD

(sa jag det? Det är en Cheva från 1950 med en V12 som drar 13l/mil ;))

griffin

hmmm... hur många är det egentligen totalt som kommer från sthlm hållet med omnejd? Innan vi delar upp oss helt ... optimala vore ju lika många i varje bil med så få omvägar som möjligt... men det kanske redan är så det håller på att bli? trist om det blir 4 i en och 1 i en ev annan, typ.

Så... vilka och varifrån?
snappahead

Andreas

Räknas Söderhamn? 25 mil från Sthml... Lätt att ta sig dit. Eller strular jag till saker och ting nu? :-OO
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

ft

En Linköpingsbo här som tydligen måste hitta alternativ transport. Griffin, du snackade om att köra? Någon mer som skall med längs Nkpg - Lkpg - Jkpg-rutten?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Weas

#21
OM jag förstått rätt så kommer Obizzz att åka förbi jkpg, så om det gick att ta sig dit så kunde fler haka på där. Om övernattning här behövs så ställer jag upp med logi.

Ska kanske kommentera att jag åker till västergötland minst en dag innan för att sova hos föräldrar och bilen är full med barn packning och sommardäck.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Obizzz

Ja det stämmer att vi passerar Jönköping. Vi är 3st från början så 1 till blir nog lagom. Man kan ju få plats 5 men det blir onödigt trångt.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Mkay. Skall sätta mig med kartan och kolla.

Ja, jag har bil men jag fick intrycket av att de(n) som "fanns" räckte men det kanske den inte gör? Jag har inget emot att använda min bil om det behövs men det vore ju bra om vi fördelade jämt.

Var startar bil nr 1 ifrån?

Exakt hur tidigt bör man starta från t.ex. Stockholm för att nå målet i tid? Är det värt att överväga övernattning nånstans och i så fall var?
snappahead