News:

No significant change

Main Menu

OPF torsdagar kl 19

Started by KeyCat, September 18, 2002, 00:27:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

SledgeHammer

Det är högre "latency" på din digitalkabel... 8-)
Mvh  - Stefan -


Jotte


Clark

#50
Ooop, fel tråd...

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

ctrl

Jag och Jotte är redan på Keycats TS1 server :)
ip:renegade.mine.nu , lösen:teamwork
Control
87th Stray Dogs VFW


ctrl

Tänkte bara meddela att jag nu har en fullt fungerande testad no-cd 1.90 version :p :) ;) :D  Tack för leveransen!

Varför muttrar jag om detta då? Jo därför att 1.90 fungerar jävligt bra vilket innebär att jag inte tycker det är någon panik med att uppgradera när det kommer en ny version så jag tänker ligga kvar på 1.90 tills jag fått tag på en no-cd till nyare version innan jag uppgraderar.

MAO. vill ni ha med mig på tisdagarna även efter att nästa patch kommit så avvaktar ni med att uppgradera tills det finns en no-cd patch :-OO :)
Control
87th Stray Dogs VFW


Clark

Bra ctrl.

Kolla in www.gamecopyworld.com i fortsättningen, då de allra senaste no-cd-patcherna finns här till de allra flesta spel, inklusive OPF förstås. Och en ny no-cd brukar komma ut nästan direkt efter en ny patch.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

ctrl

aaah, gamla gamescopyworld... hur har jag lyckats glömma den sen jag tappade den favoriten vid år 2000 ofrivilliga ominstallation :-OO

Tack för att du visade mig vägen tillbaka :)
Control
87th Stray Dogs VFW


Mr Jim

Letar fortfarande efter min guldförlorade länk till en sida med enbart högkvalite och mkt viktigt gratis bilder på fotomodeller och kända filmkvinnor ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com