News:

No significant change

Main Menu

OPF torsdagar kl 19

Started by KeyCat, September 18, 2002, 00:27:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shar

Dubble0zero, det står inte något i stil med "Dubble0zero use modified config file - 1.9x" ?

Enda grejen då är att du har en annan version av ofp än servern som den körs på.
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Dubble0zero

...000... =)

Mr Jim

Keycat>"Original games do not FADE" dök upp för nån när jag hostade sist, kommer dock inte ihåg för vem ;(

Angående min förlorade guld site med fina flickor som var av hög kvalite och gratis så var det inte så mkt naket som på era snusksiter ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jotte


Mr Jim

Neh det dök ej upp när jag connectade till servern själv, dock har jag en piratkopia ja ;)
Skyller allt på att jag är en fattig student, har bara råd med kommando IL2:FB.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jotte

Det berodde på dig för det har aldrig synts förut annars med någon av de som var med Jimmy. Ingen moralisk aspekt jag lägger i det alltså , bara "fakta". :)
För 400 kr (Game of the Year Edition med Grund+Red Hammer+Resistance) skulle du få en otroligt bra investering som är minst i klass med F4 när det gäller långlivadhet (oj vilket knepigt ord det blev :) )

Jag kom just på en liten sak, jag messar dig på icq om det. :):D

Jotte

http://www.concept-5.com/ballistic/

Littlebirds och Delta & Rangers packen. Två "måste ha" add-on packet. :)

ctrl

solid björnen och ctrl är på TS server "renegade.mine.nu" med pw "teamwork"
:)
Control
87th Stray Dogs VFW