News:

No significant change

Main Menu

OPF torsdagar kl 19

Started by KeyCat, September 18, 2002, 00:27:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ctrl

aaargh!
Mission planerat, allt klart och så skiter sig allt för mig, jag kan inte dyka upp alls ikväll :-X  . (Om ingen vill köra 21:30-23:00)
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Jag _kanske_ kan köra lite senare också. Men inte 21.30 för det är mitt i "24" på TV4 ... :)

Annars så får jag varna lite för att jag kommer att vara frånvarande en del framöver, eftersom jag varit och hämtat mitt nya hemmabiosystem på HiFi-klubben idag! :D :D :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Fasen också. Jag måste avböja för ikväll... :-X

Har inte fått ordning på ljudet i OFP än och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra nu. Har provat ALLT. Drivrutiner, uppgraderingar, uppdateringar, VIA4in1 osv.

Samma skrap och brus som innan. Det tråkiga är att skrapandet och knastrandet inte kommer förrän efter en stund, så till en början går det bra att spela. Men sedan får jag slita av mig hörlurarna för att inte skada hörseln när skrapandet börjar... :-X

Detta problem uppstår inte i något annat spel och det uppstår inte heller när jag använder Teamspeak för att köra F4 online. Är det någon som vet vad som kan vara fel?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

GraveDigGer

I'M BACK :)

Men jag kan inte vara med i dag heller, sorry!
Och inte nästa tisdag heller, har för mycket att göra (Jobb m.m).

Sen ska jag vara med igen

Ha en trevlig spelkväll alla ofpare :D


GraveDigGer
:p

Dubble0zero

#36
Är det ingen kvar som vill spela?
Om det är det så har jag problem med TS, men det har funkat förut så det borde funka nu också...


Föresten, jag kom på en sak, Horison, det du säger om ljudet... har du kollat i ljudinställningarna för flashpoint på... EAX eller Hardware acceleration, jag har glömmt vilken av de, men för mig så blir det inget bra ljud om en av de är aktiverade... Jag vet inte varför men så är det...
...000... =)

Clark

#37
EDIT
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Dubble0zero

#38
Ok...
Vad är det för lösen? Jag kommer inte in.

Det löste sig... jag hade skrivit fel...
...000... =)

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -