Halmstad LAN 2010 - Order

Started by Salsam, March 25, 2010, 20:16:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ft

Supra,
menas nog inget mer än att jag är med om det inte ställs in. Salsam är LAN-general, jag är bara menig kanonmat, går dit jag blir beordrad och får flyga framför Erik i Falcon... ;)

Uppdatering II: Fick precis hem ArmA II, trots att posten skickade det till en adress tre kilometer bort inte bara en utan två gånger. Med även på den, alltså! Nu skall jag skriva surt mail till Posten och sedan installera.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ctrl

Först så att det inte blir några missförstånd: Jag vill ha LAN som planerat!
Det verkar som om rätt många fortfarande är på och jag tror tyvärr inte att vi blir fler vid ett senare tillfälle.

Till saken, jag har inte bara en utan fler konkurrerande aktiviteter den helgen som jag nu måste kunna säga definitivt ja eller nej till så snälla, kom med ett slutgiltigt besked snarast.

/ctrl
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Okej, nu ska vi se...

Vi är inte så många som skriver här i tråden och flera av de som står på listan över anmälda har inte sagt något om hur de ställer sig till det hela. Jag står fast vid vad jag sa i mitt senaste inlägg, det är roligare om vi är ett större gäng.

Det betyder att jag är i OFF-LAN mode i nuvarande situation. Här är min lista över de som vill köra. Jag vet inte vilka som hört av sig till Salsam med andra besked, därför är ingen från "osäker"-listan med. De får gärna skriva här så vi vet var de står.

Ctrl (beroende på flygväder)
Miss ctrl (-"-)
Ft
Redone
Swebeast
Fluff
Supra
Saslam
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

supramk3killen

Ja det ser inte ut som att det blir många men jag är på iaf. Och sen så är det väll inte omöjligt att göra ett till lan närmare hösten?

RedOne/ zalzam

Efter som det är jag som svarar för lokalen för LAN;et, så är jag där när vi kör  ;)
------------------------

Lasse Sandberg

ft

Haha, gott Lasse. Tolkar det som att det är på, och så får vi se om det blir stilla gemyt eller fullt pådrag?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

bALoO

Jag bor nära, har bokat in helgen i kalendern och löst avlastning för frun. Blir evenemanget av så dyker jag upp.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Fluff

Odi profanum vulgus, et arceo