Halmstad LAN 2010 - Order

Started by Salsam, March 25, 2010, 20:16:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

supramk3killen

För mig så går det bra om skjuter på lanet några månader hade iof varit roligt nu den här månaden. Ser gärna ett lan på sommer om det inte blir av nu (Halmstad, sol, tjejer i kort kort) :o

bALoO

Svårt det här. Sugen som bara den men vill ju gärna träffa så många trevliga människor som möjligt. Jag tycker vi skall skjuta på begivenheten till senare tillfälle i förhoppning om att kunna bli fler än vi ser ut att bli nu efter ett gäng avhopp. Nu när vi valt "vanlig" helg istället för långhelg så finns en hel del fler helger under året att välja på än tidigare år. Mina tankar lite kort iaf.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Horizon

Ok, jag sällar mig till skaran som skjuter på det hela i så fall. Verkar som vi är nere i 5-6 stycken nu. Synd för min del detta för jag vet hur jäkla mycket jag brukar ha att göra vid terminsstart... och ända fram till maj ungefär... typ. SommarLAN har jag testat med förr och då var inte intresset så stort. HöstLAN låter inte så jävla spännande i ärlighetens namn. Känns "mörker", "natta" och "kallt". Men det kanske är då man ska sitta och uggla framför en skärm. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Quote from: Horizon on May 03, 2010, 21:36:55
Men det kanske är då man ska sitta och uggla framför en skärm. :)

Helt rätt!

Om LANet nu blir flyttat så tycker jag att Salsam & Co gör en datumkoll/poll snarast så vi kan spika en hösthelg.

Salsam

ska vi sikta på ett "sen sommar" LAN istället då? Jag kommer som sagt att ha fullt upp den närmaste tiden, men vi får slänga upp en datum poll och så ser vi när det passar flest?
Något förslag på helger?

ctrl

Mm, gärna ett LAN då det fortfarande är grillsäsong :D

Control
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

Om vi talar om augusti så är det nog kört för min del. Men presentera gärna lite potentiella datum.

ft

Ja, jag är fortfarande på originalhelgen som jag hoppas framgått... men datumpoll och jag skall definitivt försöka vara med då med!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus