Halmstad LAN 2010 - Order

Started by Salsam, March 25, 2010, 20:16:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Control87th

Ja, samma förtydligande för mig, tid är avsatt och plan bokat så jag vill i första hand köra som planerat.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Horizon

Verkar som vi får se vart det här landar. Jag uppfattade det hela som i stort sett avblåst, var nog för snabb i tanken där. Men jag ställer mig ändå i osäker-ledet. Jag vill hellre ha dit lite fler folk på en gång än att det blir flera små "upphackade" träffar.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Jag måste nog också ställa mig lite osäker. Säger som horisonten att jag hellre vill ha dit lite mer folk på en gång. Dessutom har jag just fått lite jobbaktiviteter inplanerade på torsdagen som har potential att kräva ordentligt med övertid på fredagen och då försvinner stor del av min helg. Jag skjuter hellre på det hela till ett senare tillfälle.

Salsam

Spontant känns det som vi blåser av och skjuter upp det till slutet av sommaren?

ft

1) Hur många är fortfarande på aktuell helg?

2) Hitta alternativ helg och se hur många som kan då istället.

Sommarens helger börjar redan vara rätt bokade.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

supramk3killen

Kanske ska vi köra den här gången och en helg i höst? Jag är jätte sugen på att åka ner och träffa lite folk och grilla...

ft

Fick igår definitivt besked från FM om att de inte kräver min närvaro den aktuella helgen (jag har bättre tumme med ÖB än Salsam ;)), så jag är helt garanterat på nu, istället för till 98,5% garanterat. :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

supramk3killen

och med det menas? blir det av nu den bestämda helgen?