Filmer/bilder/info från tyska ArmA II (pre) releasen

Started by KeyCat, May 29, 2009, 14:35:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ctrl

Jodå, patchen är installerad och efter lite fipplande har jag nu hittat grafikinställningar som verkar fungera. Jag har kört 4 single-player missions i rad nu utan krasch. Jag är på för NOSIG multiplayer i slutet av månaden. :)
Control
87th Stray Dogs VFW


zebra

Räkna med mig. Tydligen kommer spelel om en vecka, samtidigt som tjejen sticker på kurs i Stockholm i en vecka.   ;D
Snacka på att jag kommer att få extratid.. 

/z

ctrl

Första Evolution i ArmaII... jävligt svårt att göra nytta med mina grafikinställningar men jag är mer hoppfull för att vi snart skall kunna ha skoj med ArmaII
Control
87th Stray Dogs VFW


Subroc

ohara, BI Developer, has posted about the ArmA 2 Demo on the BI Forums.

Demo will be released next week, I expect monday or tuesday. We are now testing it, as we cut a lot of data and landscape it's quite difficult to not forget anything. Size will be around 2 GB.
dvs. idag eller imorrn :)
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=74668&page=1

zebra

Men det blir väl inga förändringar av releasen i slutet av veckan,, eller?
Eller har man sagt något?

/z

KeyCat

Inga förändringar zebra men eftersom det är midsommar afton här i Sverige kan det bli lite svårt att köpa det i butik den dagen...

/KC

>> It's all about teamwork! <<

zebra

Men butikerna har väl öppet halvdag trots allt. Det är ju inte en röd dag... :-\

/z

KeyCat

Då finns det kanske en liten chans att få tag på det trots att det är midsommar!

Väntar själv på leverans från Webhallen men tvivlar på att det kommer innan helgen.

/KC

>> It's all about teamwork! <<