Filmer/bilder/info från tyska ArmA II (pre) releasen

Started by KeyCat, May 29, 2009, 14:35:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

KeyCat

En annan trevlig nyhet är AttachTo script kommandot som öppnar nya möjligheter. Tex som nedan att man kan använda sitt handeldvapen i hkp eller andra fordon, eller kanske för att "attacha" buskar för mer cammo, body armour, gasmask  etc på sin gubbe :D



/KC

>> It's all about teamwork! <<

Swebeast

Quote from: KeyCat on June 12, 2009, 23:45:32
En annan trevlig nyhet är AttachTo script kommandot som öppnar nya möjligheter. Tex som nedan att man kan använda sitt handeldvapen i hkp eller andra fordon, eller kanske för att "attacha" buskar för mer cammo, body armour, gasmask  etc på sin gubbe :D

/KC

Jag antar att du menar eldhandvapen  ;)

/Chefen Ordförrådet

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Salsam

Där kom den!  ;D

@Swebeast: KeyCat kanske tänkte att man "köper" sina vapen i Warfare moden?


Salsam

Man kan ju ställa fiendens moral nu med modul systemen

AI Surrender

KeyCat

Quote from: Swebeast on June 13, 2009, 09:20:24
Jag antar att du menar eldhandvapen  ;)

/Chefen Ordförrådet

Japp helt korrekt..Inte lätt o va gammal & trött ;D

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Swebeast

Efter mycket "om och men" med grafiken har jag nu fått en..ok..inställning. Salsam! Jag provar gärna ett multiplayer mission med dig!

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

zebra

Kanske är jag lite efter (i vanlig ordning),, men har ni sett att en patch 1.01 har släppts??
Kanske gör krigar-livet lite kuligare.

/z