Filmer/bilder/info från tyska ArmA II (pre) releasen

Started by KeyCat, May 29, 2009, 14:35:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Salsam

Hoppas verkligen ni får det så snart som möjligt... vill ha fler att lira med och snacka om spelet med  ;)
Som sagt är det riktigt kul, oavsett buggar så är det bättre än ArmA1  8)

Här kommer en liten Promo film för min favorit sidan... hoppas jag lyckas värva några av er! ;D

Arma2 Russia ingame720p

KeyCat

Läste precis om en annan cool nyhet i ArmA II.

Det finns en mängd färdiga sk "compositions" som man enkelt kan använda i editorn eller via script. Fungerar som förkonstruerade baser etc. (dvs man slipper själv placera ut alla enskilda objekt).

Här finns bilder på alla tillgängliga "compositions" och även alla andra objekt och dess classnamn i ArmA II!

http://www.armatechsquad.com/ArmA2Class/Objects/compositions/

/KC




>> It's all about teamwork! <<

Salsam


KeyCat

>> It's all about teamwork! <<

Salsam

Man kanske skall ägna sig åt att skapa filmer i spelet istället... visst är spelet snyggare?

Arma 2: Black Hawk Down

Rivvern_


zebra

Jaha,,,  då ska ARMA2 vara släppt. Kollade på webhallens sida och Stockholm påstår sig ha 35st i lager medan resten av landet var 0.
Maverix o jag tittade förbi en butik idag och de hade fått många förfrågningar på spelet, vilket är trevligt.
Dock så har "Game"-kedjan inte lyckats med sina inköp och därför har de ingen leverantör som kan förse dem på flera veckor. Undrar om detta stämmer,, men om detta gäller för svenska marknaden så blir jag uppriktigt sagt ledsen...  Kanske ska man förboka någonstans ändå...

/z.

Rivvern_