News:

No significant change

Main Menu

En ny värld.

Started by Magnus, March 04, 2007, 22:46:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

:) @ ft - jag tror att hon är gravid. :D

Magnus:\> Jag läser till gymnasielärare. Ämnena är idrott & hälsa och historia. Snart klar, skriver examensarbete resten av vårterminen och till hösten blir det en avslutande kurs i pedagogik och en tiopoängare konflikthantering (som om det skulle behövas, bah! :D ). Ska bli skönt att börja tjäna pengar efter 4,5 år i skolan. Då kan man ju köpa lite roliga leksaker till barnet (och pappa).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Magnus

Du borde kunna tillgodoräkna dig minst 5p konflikhantering genom dina 4517 inlägg på detta forum..

Horizon

Om det ändå vore så lätt. Annars vill jag föra fram Jens som en grym konflikthanterare och resonerare. :)

Angående posterna så är det väl snarare så att jag skulle behöva begränsa mig. Just nu liknar det mest kommunistisk planpostning med sämre kvalitet än vad jag skulle vilja visa upp. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Precis, du slår mig. Lätt. :D
Mvh  - Stefan -


Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Magnus

Jag kör vidare i min egen tråd här eftersom rubriken passade bra..

Flög JAS i måndags för första gången vilket passar bra under helt ny värld temat. Rätt stor skillnad mot 37E. Väldigt trevlig men trång arbetsmiljö. Ska åka ett pass till idag. Flög dessutom 37E förr-förra veckan (japp den lever fortfarande) så jag har det färskt i minnet.

Innan ni frågar vad blir det av nu med 37 och övergång till 39D och hela tvåsitsgrejjen så kan jag säga att det är lite bollar i luften så får vi se vad det landar. Det ser inte lika nattsvart ut som tidigare.

griffin

Ett försiktigt grattis på sin plats då! :D
snappahead

Horizon

Bebis och Gripen, härlig kombination. Håller tummarna för att det blir något bra av bollarna i luften.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names