News:

No significant change

Main Menu

En ny värld.

Started by Magnus, March 04, 2007, 22:46:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Magnus

Kan meddela till de som är intresserade att jag blev pappa i torsdags (kom hem från BB idag). En liten kille på 3kg tittade ut och skådade världen så nu är livet inte riktigt sig likt..

Jag tar tillbaka allt dumt jag sagt om barnfamiljer och alla "hur svårt kan det egentligen vara" kommentarer och ställer in mig i blöjbytar-ledet.

Men det är rätt härligt också.

Bjoernen

Kort lätt attack spade !

Mr_Pyro

ctrl

Control
87th Stray Dogs VFW

Horizon

Grattis Magnus! Jag har min planerad för leverans om två veckor. Vi kan ju utbyta tips och råd om det skulle behövas. Lycka till, var en bra farsa nu. Hopp och lek. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

Grattis, har själv två av den varan :)
hmm.. en pojke, det verkar som Ericsson fått ordning på läckstrålningen från jaktradarn :D
rgds
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Magnus

QuoteOriginally posted by Horizon

Grattis Magnus! Jag har min planerad för leverans om två veckor. Vi kan ju utbyta tips och råd om det skulle behövas. Lycka till, var en bra farsa nu. Hopp och lek. :)

Våran kom 3 veckor för tidigt så.. mitt enda tips är försök ha så mycket klart hemma innan för det är rätt mycket att tag i ändå när ni kommer hem från BB. Nu får jag göra allt, mat, städ, handla osv Och fixa i ordning hemma samtidigt.. jobbigt.

Bax, ja skönt att jag kunde slå hål på myten. Först att det blev ett barn och sedan att det inte blev en tjej (vilka alla tror är tradition för radarstrålning ska slöa spermien och kill-spemien är snabbare medan tjejen lever längre).