ArmA MP test 28/12 21:00

Started by Control87th, December 28, 2006, 18:12:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Control87th

Vi försöker oss på ett Armatest ikväll vid 9.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Dubble0zero

...000... =)

KeyCat

#2
Säg till om/när ni köpt fulla versionen, då är jag på...

Tills dess lirar jag på publika servrar med varierat resultat! Igår hittade jag en med bra folk och hade skitkul. Idag har det hitintills mest varit med "kidz" och således mindre skoj :-/

Lycka till med er test!

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Control87th

Kom igen nu katten installera demon som en snäll pojke och var med oss ikväll :D
Vi är fyra som är på än så länge :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



KeyCat

Kan inte, har ett "insertion/extraction uppdrag" att göra åt ett gäng tyskar ~21.30 :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Control87th

Ååååh, inte bara råttorna utan även katten har övergivit nosig ;)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Slammer87th

Har precis installerat demon men har inte Teamspeakadress och pwd, är det fortfarande action igång? :)

/slammer

Horizon

Urk vad det knasade sig. Jag laggade ur hela tiden. Började med en ping på ca. 35 när jag anslöt, men efter en stund var den uppe i halvsekunden. Ibland tappade jag kontakten helt men dök in igen med kulorna vinandes runt öronen. Fick lite bättre ordning på grafiken, men det vart fortfarande rätt låg fps. AI'n var satt till för hög nivå och PPP var verkligen närvarande. :D

Något som jag tycker är svårt är att sikta genom aimpoint-siktet när man bara håller upp vapnet sådär framför sig och fortfarande ser åt sidorna runt siktet. Går det att ändra så att man siktar "genom siktet" helt och hållet som i OFP? En annan sak jag irriterade mig på var att det tog så lång tid att ta upp eller stänga kartan. Annars liknade det OFP i mångt och mycket.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names