News:

No significant change

Main Menu

Här vare dött

Started by Mr_Pyro, December 19, 2006, 00:06:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mupp

Det var ju faktiskt skönt att höra att ni vuxit ifrån rymdkrigandet nu pojkar, fast jag hade ingen aning om att phlerp hade börjat! Vad har hänt? Har dom andra götarna varit så stygga mot dig? Fy på sig isf, ni kunde väl ha lurat in honom på nåt trevligt helikopterspel istället, det behöver världen fler flärpar på.

Phlerp

Räcker det inte med de flärpar som finns där redan? Varje helikopter har ju minst två som flaxar omkring ovanför taket, och oftast ett par där bak också.

Horizon

Nä, EVE Online rockar allt fetast fortfarande. Problemet är bara att det är så grymt beroendeframkallande att man försakar sin fru, sina skolböcker, sin träning, sitt sovande... you name it. Jag lägger av för att det inte helt ska dra ner mig i fördärvet + att jag vill fokusera på lite andra saker till våren. :)

Hade jag inte varit gift eller brytt mig om något av det ovanstående hade jag spelat EVE 23/7. Ni som inte har testat förstår säkert inte vad jag menar, allt jag kan säga är att det inte finns något annat spel som EVE. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

-Brat

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names